00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Кад ликови из романа одлуче да убију писца
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/

© Фото : Спутњику уступио Андреj БондаренкоМодел Регина Ростороцка
Модел Регина Ростороцка - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Пратите нас
Руски дизнајерски бренд „Климкова кидс“ представио је у Москви своју нову колекцију „45 метара испод земље“, која ће бити приказана на Миланској недељи моде. Модна ревија је одржана на веома необичном месту – у Стаљиновом противнуклеарном бункеру.

© Фото : Дмитриј БабушкинБренд „Климкова кидс“ намењен је „индиго деци“, за коју се верује да су изразито надарена, интелигентна, сензуална и да имају посебне, чак натприродне способности.
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Бренд „Климкова кидс“ намењен је „индиго деци“, за коју се верује да су изразито надарена, интелигентна, сензуална и да имају посебне, чак натприродне способности.
Ревија ће бити приказана у видео формату на Миланској недељи високе моде 1. марта, а снимана је у „Бункеру 42“, који данас ради као музеј Хладног рата, а који је пуних 30 година био на борбеном дежурству. Избор места није направљен случајно - како истичу организатори ревије, то је „јединствено место са дубоком историјом и снажним националним карактером“.

© Фото : Дмитриј БабушкинАкценат је на индивидуалности, лежерности, удобности и креативности.
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Акценат је на индивидуалности, лежерности, удобности и креативности.
Бренд „Климкова кидс“ намењен је „индиго деци“, за коју се верује да су изразито надарена, интелигентна, сензуална и да имају посебне, чак натприродне способности.

„Колекција бренда ’Климкова кидс“ је намењена индиго деци, а посебно је стварана за Миланску недељу моде. Ову колекцију сам назвала ’45 метара испод земље‘ и управо због тога сам изабрала баш ово место за снимање ревије. Индиго деца су одређена филозофија и то је оно што сам следила“, рекла је дизајнерка Евгенија Климкова.

© Фото : Дмитриj БабушкинРевија ће бити приказана у видео-формату на Миланској недељи високе моде 1. марта
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Ревија ће бити приказана у видео-формату на Миланској недељи високе моде 1. марта
У колекцији „45 метара испод земље“ доминирају романтичне и лепршаве хаљине, одећа од еко-коже и фине трикотаже. Осим хаљина, колекција се састоји од јакни, сукњи, панталона, сарафана и кошуља слободног кроја. Од боја доминирају жута, лаванда, плава и земљани тонови.

© Фото : Дмитриj БабушкинНајмлађи су врхунски професионалци пред камерама
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Најмлађи су врхунски професионалци пред камерама
Акценат је на индивидуалности, лежерности, удобности и креативности. Филозофија бренда је слобода и потенцијал, могућност отварања нових хоризоната...

Говорећи о перспективама руских дизајнера на међународној сцени, Климкова је рекла да свој бренд планира да промовише у многим земљама, међу којима је и „пријатељска Србија“.

© Фото : Дмитриj БабушкинКолекција је намењена деци различитог узраста
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Колекција је намењена деци различитог узраста
„Наш бренд је стар само годину дана и ово је већ други пројекат који радимо, тако да с нестрпљењем ишчекујемо реакције и коментаре италијанске јавности и њихово мишљење о раду руских дизајнера. Наш бренд се разликује од конкурентских, јер је наша колекција носива, тако да одећу са модне писте дете може одмах да обуче и изађе на улицу и међу свет, а да се у њој осећа удобно и пријатно. Наставићемо да промовишемо наш модни пројекат широм света, а у плану нам је и Србија као пријатељска и по словенској култури и естетици блиска земља“, нагласила је Климкова.

© Фото : Игор СтражинНајмлађи модели заблистали пред камерама
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Најмлађи модели заблистали пред камерама
Колекција „45 метара испод земље“ за пролеће-лето 2021. године намењена је различитим узрасним групама.

„Са задовољством сам представила бренд ’Климкова кидс‘, који љубитељима моде нуди широк избор одеће. Колекција је, пре свега, намењена узрасту од три до двадесет година, али садржи и линију романтичних хаљина за младе жене. Поносна сам на наш руски бренд и желим му велики успех на Миланској недељи моде“, рекла је манекенка и учесница ревије Регина Ростороцка.

© Фото : Спутњику уступио Регина РостороцкаСергеj КазусевМодел Регина Ростороцка
Модна ревија у Стаљиновом бункеру /фото/ - Sputnik Србија, 1920, 15.02.2021
Модел Регина Ростороцка

Прочитајте и:

Погледајте и:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала