Према информацијама до којих је дошао лист „Гардијан“, 3.853 запослених у „Амазону“ примило је погрешан резултат теста 13. фебруара.
Запосленима су добили негативне тестове, а затим обавештења од кол-центра службе „Тестирај и пронађи“ да су били позитивни и да се изолују 10 дана.
Исте вечери послата је накнадна порука из кол-центра која је обавестила тестиране да је у питању „системска грешка“, преноси портал „Персонел тудеј“.
„Амазон“ је саопштио да је испоштовао инструкције , да су запослени упознати с грешком и подржали их да „предузму одговарајуће кораке“.
Министарство здравља и социјалне неге је саопштило да је свим запосленима којима је погрешно наређено да се самоизолују речено у кратком року да не треба то да раде.
Радник из кол-центра при Националној јавној служби за здравље рекао је да је тим за који ради примио више од 500 позива запослених из „Амазона“ у суботу.
„Не само да је утицало на особље већ и на њихове породице и на читава домаћинства. Партнери и деца запослених у ’Амазону‘ су такође морали да се самоизолују, због чега су неки изгубили приходе“, рекао је радник кол-центра који је желео да остане анониман.