00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Творац ракете „Булава“ дизајнирао беспилотни супербрзи „маглев“ воз

© AP Photo / Chiaki TsukumoЈапански супер-брзи воз Маглев
Јапански супер-брзи воз Маглев - Sputnik Србија, 1920, 17.02.2021
Пратите нас
Корпорација Московски институт за термотехнику (део „Роскосмоса“), која је направила балистичку ракету Р-30 „Булава“, дизајнирала је „маглев“ воз који, између осталог, може функционисати и у беспилотном режиму, саопштио је генерални директор института, академик Руске академије наука Јуриј Соломонов, преносе руски медији.

Према његовим речима, циљ пројекта је стварање демонстратора технологије у пуној величини, који би омогућио да се провере основне карактеристике нових техничких решења, која су повезана са увођењем технологије „маглев“ (магнетне левитације).

Пројекат представља дубоку модернизацију моношинског транспортног система који је направљен почетком 2000-их, додаје академик. Воз ће моћи да се креће како уз минималну активност машиновође, тако и у беспилотном режиму.

„Тренутно је у току израда саставних делова и електричне опреме за макету електричне локомотиве. Претпоставља се да ће тестирања започети у трећем кварталу ове године“, додао је Соломонов.

На основу резултата тестирања биће донета одлука о серијској производњи новог типа моношинског система.

Према отвореним изворима, „маглев“ возови су специјални супербрзи возови чији је принцип рада заснован на магнетној левитацији и достижу невероватне брзине од преко 600 километара на час. Захваљујући дејству електромагнетне силе, воз лебди над посебном врстом шина и на тај начин суочава се искључиво са силом отпора ваздуха, која је далеко мања од силе трења.

Прочитајте још:

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала