Још на самом почетку пандемије, на излозима појединих трговина чија делатност никад није упућивала на то, појавиле су се рекламе да уз своје стандардне артикле, имају и сва потребна дезинфекциона и заштитна средства, неопходна за што бољу превенцију заразе коронавирусом.
Тако је једна продавница ауто-делова у центру Београда задржала свој проширени портфолио, те је уз моторна уља и остале потрепштине за аутомобиле, обезбедила сталну полицу и за алкохол, рукавице, асепсол и разне друге „анти-корона“ дезинфекционо-заштитне производе. Свакако и даље необично да испод великог натписа „ауто-делови“, стоје чак четири рекламице за разне маске…
„Корона реалност“ је у другим услугама, попут шалтерских служби или превоза, брзо променила амбијент, па су се између пружалаца и корисника услуга нашле провидне заштите, као субститут за физичку дистанцу коју је у неким случајевима немогуће постићи.
Јавни превоз је управо један од типичних примера за то, па је скоро редовна појава да је возач „дистанциран“ од путника неким видом провидне заштите, углавном пластике или неке најлонске преграде.
Међутим, и таква решења некад могу да буду помало смешна, да не кажемо неугледна, попут једног комбија на минибус линији кроз центар Београда, на којој је као „баријера“ између возача и путника помало неспретно постављен најлона за кречење. Нема сумње да штити, али заиста на први моменат изгледа као да се у возачевој кабини одвијају неки структурни радови, преноси „Биз лајф“.