Такав податак забележен је први пут у последњих 20 година, пише агенција „Аги“ која преноси резултате истраживања које је обавила федерације италијанских малих и средњих фирми.
Према закључцима истраживања, реално је очекивати да многе од тих активности, због пандемије, неће бит поново отворене, што ће утицати на квалитет живота становника, али и на туристичку привлачност историјских центара градова.
Према резултатима истраживања, у последњих 20 година у Италији је нестало 77 хиљада комерцијалних активности малих и средње величине, а тај процес који се назива „комерцијална пустиња“ је нарочито појачан у протеклој години, преноси Б92.
Истовремено порастао је број новоотворених страних фирми и продаја путем интернета која је у 2019. години остварила промет од 30 милијарди евра.
„Италијани воле да купују, али се плаше да због пандемије неће имати пара и зато мање троше“, један је од закључака истраживања.