Етикета вина је дизајнирана тако да подсећа на упутства о обавезним епидемиолошким мерама.
На задњој страни етикете дизајн је додатно објашњен оптимистичним речима – „2019 није донела само вирус, већ и добру бербу“, преноси Б92 писање магазина „Вино и фино“.
Вино се тренутно продаје и поклања клијентима и пословним партнерима ове винске куће, али је, захваљујући интернету, велико интересовање за ову етикету.
Плезентан, власник винарије Д, признаје да није вичан у промовисању вина преко друштвених мрежа.
„На ову идеју дошао сам током бербе. Било ми је потребно нешто времена да остварим ову замисао, али она је у основи веома једноставна“, казао је Плезентан, сувласник винарије Домеин Жаулин-Плезентан, у којој се на шеснаест хектара узгаја органски сертификована винова лоза у оквиру апелације Шинон у долини Лоаре, преноси магазин.