Изграђени вијадукт се укршта са друмским путем Марадик–Бешка и износи око 500 метара.
Распонске конструкције вијадукта укупне масе преко две хиљаде тона конструисане су и израђене у Русији, на објекту су примењене јединствене руске технологије за смањење буке и вибрација приликом проласка возова преко моста.
На деоници Стара Пазова–Нови Сад пруге Београд– Будимпешта „РЖД Интернешнел“ гради прву железничку пругу у Србији за брзине кретања возова до 200 километара на час, подиже јединствени у Србији вијадукт дугачак три километра у плавном делу Дунава и тунел Чортановци.
Деоница ће бити пуштена у рад након завршетка свих радова и испитивања инфраструктурних објеката која су планирана за јесен, саопштила је компанија.
Догађају је присуствовао Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије Томислав Момировић, амбасадор Русије у Србији Александар Боцан-Харченко, први заменик генералног директора „Руске железнице“ о.а.д. Сергеј Павлов, директор огранка „РЖД Интернешнел“ д.о.о. у Републици Србији Мансурбек Султанов, као и в.д. генералног директора „Инфраструктура железнице Србије“ а.д. Небојша Шурлан и други гости.