Лист се позива на писмо дистрибутера сервиса „Зум“ у Русији и ЗНД – „РајтКонф“.
Генерални директор компаније „РајтКонф“ Андреј Петренко истакао је да ће се наставити рад у складу са постојећим уговорима.
Притом, Петренко није искључио да ће компанија направити посебан производ за државни сектор.
Како је за „Комерсант“ рекао директор за развој „ТруКонф“ Дмитриј Одинцов, одлука сервиса „Зум“ може бити повезана са ризиком од санкција.
„Узимајући у обзир то да су Сједињене Америчке Државе главно тржиште за 'Зум', компанија настоји да елиминише било какве поводе који би могли поткопати њен имиџ“, сматра Одинцов.
Директор развојног центра „Артезио“ Дмитриј Паршин не сматра овај догађај „трагедијом“, јер се у Русији развијају руски пандани сервиса „Зум“.
Популарност сервиса „Зум“ нагло је порасла у време пандемије, када су апликацију инсталирали милиони корисника широм света.
Прочитајте још:
- „Зум“: Платформа која је у доба короне „Скајпу“ и „Мајкрософт тимсу“ стала на жуљ
- Да ли Гугл треба да се забрине: После успешне године Зум развија и свој и-мејл сервис