Дејан Турк, директор "А1 Србија" и "А1 Словенија", рекао је да је "Вип" имао неку снагу на тржишту, а да је А1 бренд који је "веома дигиталан".
Нови бренд, навео је Турк, биће фокусиран на три важне ствари – корисничко искуство, напредна технолошка решења и очување животне средине.
Директор "А1 Телеком Аустрија групе" Томас Арнолдер рекао је да ће додатно инвестирати у мрежу у Србији и да очекује да ће корисници А1 мреже имати корист од тога.
На конференцији поводом представљања новог бренда је речено да ће корисници бити у могућности да искористе поклоне поводом промене имена до краја 2021. године.
Промену имена у А1 су још прошле године најавили из компаније "А1 Телеком Аустрија групе" и том приликом истакли да ће променом бренда бити уведени и нови сервиси за кориснике.
"А1 Србија" се налази на тржишту Србије од 2007. године, а пословање је започео под именом "Вип мобајл", подсећа РТС.