Како је објавио Ен-Би-Си, прошлог месеца малопродајни гигант са седиштем у Сијетлу добио је одобрење за претварање тржног центра у Батон Ружу у Луизијани у дистрибутивни центар површине 3,4 милиона квадратних метара.
Истог месеца, „Амазон“ је добио одобрење да тржни центар у Ноксвилу у Тенесију претвори у дистрибутивни, површине 220.000 квадратних метара.
Ови пословни договори уследили су након одлуке локалног одбора за планирање у Ворчестеру да „Амазону“ дозволи да градски тржни центар „Гриндејл“ претвори у дистрибутивни центар површине 121.000 квадратних метара.
Анализа компаније „Корсајд рисерч“ показала је да је између 2016. и 2019. године „Амазон“ претворио око 25 тржних центара у дистрибутивне објекте.
Тај би темпо требало да се убрза усред новонасталог стања у малопродајном окружењу, које не само да се суочило са континуираним растом интернет куповине, већ га је пандемија ковида 19 готово десетковала. Ово је ставило власнике тржних центара у позицију да морају да траже начине да монетизују средства која пропадају алармантном брзином.
„Волстрит журнал“ је прошлог лета известио да је „Сајмон проперти груп“, највећи власник тржних центара у тој земљи, у преговорима са „Амазоном“ да своје робне куће претвори у „Амазонове“ дистрибутивне центре.
Ти разговори наводно су били усредсређени на претварање продавница које су раније или тренутно заузимали „Џеј Си Пени“ и „Сирс холдинг“, а оба бренда поднели су захтев за заштиту од банкрота и најавили планове за затварање десетина продавница широм државе, пренео је Б92.