„Ради се на систему аутоматизованог управљања након приземљења авиона, као и на интелигентном систему за препознавање мета на основу неуронских шема који ће омогућити да се идентификује мета на основу фрагмента“, наводи се у саопштењу „МиГ-а“.
Раније је прес-служба корпорације „МиГ“ саопштила да се у авион МиГ-35 уграђује нелинеарни корективни уређај за системе аутоматског управљања летелицом. На тај начин, како је прецизирано, решен је проблем са осцилацијама које настају услед „ручног“ управљања летелицом приликом енергичног маневрисања, које доводе до нестабилности и изазивају инциденте.
Најновији вишенаменски ловац генерације 4++ МиГ-35 је намењен за рад у зонама оружаних сукоба високог интензитета.
Заменик министра одбране Русије Алексеј Криворучко и шеф Уједињене корпорације за изградњу авиона Јуриј Сљусар потписали су 2018. године уговор о набавци шест авиона МиГ-35 до 2023. године.
Прочитајте још: