00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Шта је боља куповина – старији половњак са мање пређених километара или новији са више?

CC0 / Pixabay / Половни аутомобили
Половни аутомобили - Sputnik Србија, 1920, 12.04.2021
Пратите нас
Једна од дилема купаца полових аутомобила. Да ли би приликом куповине половних аутомобила требало да циљате млађи, или онај старији, али са мање пређених километара?

То је вечито питање, а одговор је да ствари нису тако једноставне.

Много је фактора који, уз годиште и километражу, утичу на вашу одлуку код куповине половњака.

На пример, битно је најпре одредити колико сте спремни да потрошите на поправке и одржавање, која потрошња горива вам је прихватљива, и која је то опрема без које не можете?

Листа се наставља, међутим, не требате да се заглавите у њој. Постоје једноставне смернице које вам могу помоћи да одлучите који аутомобил је прави за вас, па тако и код питања о старости или километражи.

Али, шта се заправо може сматрати малом километражом код старијег аутомобила? Уопштено говорећи, било који аутомобил који је прелазио мање од 15.000 километара годишње од своје производње може да се сматра возилом са малом километражом.

Међутим, битно је поново нагласити да ствари нису тако једноставне. Неки старији аутомобили можда су прешли мање од 5.000 километара годишње, што не значи да они у себи имају још стотине хиљада километара вожње.

Приликом куповине старијег аутомобила, без обзира на његову километражу, важно је сазнати што више о историји возила.

Тих просечних 5.000 километара годишње могло би значити да је реч о другом или трећем аутомобилу у породици, који никада није превише пажен, или да је вожен искључиво на кратким релацијама, што никако није добро за здравље аутомобила.

Чак и ако је аутомобил „стајао“ дуже време, може бити сасвим у реду – све се своди на околности.

Са друге стране, куповина новијег аутомобила са више километара има своје изазове.

Новији аутомобили имали су мање времена да би се према њима власници лоше опходили, односно да би их занемарили, па се зато често могу наћи у, на први поглед, бољем стању, али тај сјајни слој боје и чист ентеријер можда скривају друге проблеме.

Узмимо као пример аутомобил стар три године са 60.000 километара на сату. То је аутомобил велике километраже, али типичан за некога ко свакодневно путује на посао.

Уколико је редовно одржаван, проблеми не би требало да постоје. Али ако је промена уља изостала само једном годишње, то може проузроковати значајне механичке проблеме који неће одмах испливати на површину.

Од пресудне важности је информисати се о историји аутомобила који је у вашем ужем избору.

Важно је да откријете како се тачно поступало са аутомобилом током његовог живота, што може бити тежак задатак.

Ипак, постоје бројне интернет странице које нуде услуге провере историје аутомобила само са познатим бројем шасије.

Још једна опција је независни механичарски преглед. Механичари ће радо прегледати аутомобил који планирате да купите уз минималну накнаду. То је мала цена коју треба платити с обзиром на вредност куповине коју ћете обавити.

Дакле, све остаје на вама - уз додатне провере, обе опције могу да буду добра куповина, преноси Б 92.

Прочитајте још:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала