Компанија која се бави продајом хране и потрепштина за кућне љубимце скупила је 817 милиона долара, акције су порасле за 56 одсто, а вредност „Петка“ на тржишту сада је 6,2 милијарде долара.
„Петко“ је доживео преображај 2016. године када је постао приватна компанија, уложен је велики новац у интернет рекламе и грађење ветеринарских и других онлајн сервиса, све у циљу да „Петко“ постане „јед(и)на станица“ за власнике кућних љубимаца.
Њихове продавнице нису више само место за „улепшавање“ љубимаца, већ и нека врста магацина из којег се сада испоручује роба, пише портал Каматица.
Међутим, „Петко“ има велику конкуренцију у бренду „Чуи“, која је једна од компанија означена за највеће добитнике пандемије. У протеклих годину дана њихове акције порасле су за 273 одсто, а ове године већ 27 одсто.
Обе компаније профитирају од повећаног броја удомљавања животиња у САД током пандемије, а стручњаци сматрају да ће овај бизнис расти и након што се пандемија заврши.