00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Новина у закону: Кад воз у Србији касни путник може да тражи повраћај новца

CC0 / Pixabay / Воз
Воз - Sputnik Србија, 1920, 23.04.2021
Пратите нас
Предлогом закона о изменама и допунама Закона о уговорима о превозу у железничком саобраћају предвиђено је да када воз касни дуже од сат времена, путник може да прекине путовање и тражи да му се врати новац који је дао за возну карту.

Ако одлучи да ипак настави путовање, путник може да тражи део новца — и то 25 одсто ако воз касни између 60 и 119 минута, односно 50 одсто у случају кашњења дужег од два сата.

Овај законски предлог је ушао у скупштинску процедуру, а министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић је за портал „Бизнис“ изјавио да су железничари добили прелазни период од две године да ову законску одредбу и примене.

„Како је у току велики број инфраструктурних радова на српским пругама, што је тренутно значајна препрека редовности и поузданости услуге, дат је прелазни период да се услуге прилагоде и превозници финансијски стабилизују своје пословање“, рекао је Момировић.

Новим решењима ће се, према објашњењу министра, достићи европски ниво права путника у железничком саобраћају, што је један од циљева доношења закона, док је други мотивација превозника да подигну квалитет услуга и унапреде поузданост железничког путничког саобраћаја.

Прочитајте још:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала