Како је објавило Удружење пензионисаних војних летача и падобранаца Србије, Рендулић је премину у суботу, 24. априла.
Рендулић је рођен 29. септембра 1920. године, у Јастребарском, у Хрватској. Већ са 14 година завршава једриличарски курс у Вршцу да би се 1940. године уписао и завршио пилотску школу Југословенског краљевског војног ваздухопловства.
Учествовао је у Априлском рату, а после капитулације живео је и радио у Загребу све до 1943. кад одлази у партизане.
По доласку у партизане послат је у Италију у РАФ-ову школу за обуку за пилота ловца на Спитфајерима. Када је постигнут споразум са СССР-ом он је са групом пилота послат у Грозни на обуку за пилота јуришних бомбардера Ил 2.
Војну каријеру завршио је у чину генерал-пуковника, као помоћник начелника Генералштаба за научно истраживачки рад.
Активно је летео до 1959. године, уз краће прекиде. У каријери је летео на 47 типова авиона.
Златко Рендулић је и први пилот који је из Југославије отишао на један амерички универзитет, у Мичиген, где је радио на суперсоничном авиону. Због изузетног знања и професионализма, ускоро је постао кључни човек за развој домаће авијације, а био је одговоран и за пројекте Н-60 „галеб“, Ј-21 „јастреб“ и Ј-20 „крагуј“.
Објавио је више од 20 књига из области ваздухопловне технике и испитивања ваздухоплова, а његови уџбеници из аеродинамике и теорије летења су и данас међу најбољим делима из те области.
Више о животу Златка Рендулића сазнајте у интервјуу који је својевремено дао Спутњику: