00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

У току испитивање тунела и мостова - следи генерална поправка пруге

© Sputnik / Радоје ПантовићРеконструкција пруге Београд-Бар
Реконструкција пруге Београд-Бар - Sputnik Србија, 1920, 05.05.2021
Пратите нас
Инфраструктура железнице Србије и РЖД Интернешенал ових дана снимају и испитују стање пруге на деоници између Златибора и Пријепоља.
Испитивања се врше на железничкој магистрали Београд – Бар ради припрема за израду главног пројекта генералне поправке пруге од Ваљева до Врбнице на граници са Црном Гором.
Циљ ових испитивања је да се на основу добијених резултата уради главни пројекат генералне оправке пруге Ваљево – Врбница, између Београда и Бара, а извођач радова је компанија руских железница РЖД Интернешенал.
Осим стања колосека на овом делу барске пруге, раде се и испитивања и мерења других објеката железничке инфраструктуре, као што су тунели, мостови и косине.
Тако ће, за време снимања и испитивања око 130 километара барске пруге између Златибора и Пријепоља, бити урађена и мерења укупно 103 тунела и 104 моста на овој деоници, преноси Б92.
У претходне четири и по деценије од како је барска пруга пуштена у саобраћај овако свеобухватна и обимна мерења и испитивања нису била рађена.
Снимање и испитивање елемената барске пруге обавља већи број стручних екипа, које имају углавном три до четири особе, а највише их је ангажовано на испитивању мостова, где је у зависности од величине и конструкције моста потребно и по десетак људи.
На деоници барске пруге између Златибора и Пријепоља изводе се истражни радови из области геодезије, који се односе на снимање трасе пруге, постављање репера поред пруге и у тунелима, као и нивелисање тачака.
Пруга је снимљена георадаром, а делови пруге који нису покривени ГПС сигналом снимају се из ваздуха хеликоптером. Приликом ових снимања коришћене су најсавременије методе и инструменти. Више група извођача радова радило је на овим пословима, па је ова врста радова завршена у најкраћем могућем року.
Прочитајте још:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала