00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Чаушескуов авион продат на аукцији

© Sputnik / Владимир Акимов / Уђи у базу фотографијаНиколае Чаушеску
Николае Чаушеску - Sputnik Србија, 1920, 29.05.2021
Пратите нас
Више од 150 колекционара учествовало је у аукцији на којој је, за 220.000 евра, продат авион „ромбак 1-11“, које је некадашњи председник те државе Николае Чаушеску користио за званичне посете.
Почетна цена износила је око 25.000 евра.
Иако је натпис „Социјалистичка Република Румунија“ одавно избрисан са трупа путничког авиона „ромбак 1-11“, некадашња летелица румунског вође продата је за четири пута већу суму од почетне.
Антикомунистичке демонстрације у Румунији 1989. против Н. Чаушескуа - Sputnik Србија, 1920, 13.06.2016
Румунија отвара истрагу о револуцији из 1989.
Друга летелица тог типа, коју је користио Јон Илијеску продата је за 165.000 евра.
Истовремено, за 95.000 евра продат је и „пајкан хилман хантер“, аутомобил који је Чаушескуу поклонио некадашњи ирански шах Реза Пахлави.
Лицитација је одржана под окриљем куће Артмарк.
Авион Николаја Чаушескуа био је пети од укупно девет авиона 1-11 које је Румунија направила по британској лиценци. После пада режима, авион је накратко био изнајмљиван страним авиокомпанијама, а последњих неколико година налазио се на стајанци.
Од пропасти авиокомпаније „Ромавиа“ два авиона су била на ивици пропадања, док група ентузијаста није наговорила министарство културе да им одобри статус „националног блага“.
Суштински, тиме је било спречено да се ове две летелице исеку на отпаду, а повериоци су нешто касније објавили да ће бити продати на аукцији.
„Ромбак 1-11“ је био једини путнички авион произведен у Источној Европи, осим летелица насталих у Совјетском Савезу, објавио је РТС.
Прочитајте још:
 
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала