https://sputnikportal.rs/20210717/turboelisni-avion-ce-zameniti-stare-an-24-i-an-26-1127397688.html
Турбоелисни авион ће заменити легендарне Ан-24 и Ан-26
Турбоелисни авион ће заменити легендарне Ан-24 и Ан-26
Sputnik Србија
Турбоелисни авион ће заменити старе Ан-24 и Ан-26
2021-07-17T09:30+0200
2021-07-17T09:30+0200
2021-07-17T10:14+0200
русија
ан-26
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/112019/70/1120197078_0:139:3147:1909_1920x0_80_0_0_c68e5a333f10ca29b9df596eab023336.jpg
Није случајно изабрана 2027. година, јер се тада завршава са експлоатацијом авиона Ан-24 и Ан-26 и неће бити авиона на којима се може летети у регионе са оштром климом. Зашто се изградњом авиона не бави Обједињена корпорација за изградњу авиона (ОАК), већ мања компанија Уралска фабрика цивилне авијације, која је раније по лиценци производила стране летелице – авионе за обуку пилота „Дајмонд“ и чешке авионе Л-410?Роман Гусаров сматра да постоје велике шансе да пројекат буде успешан. Прво, постоји спремно тржиште за тај авион. Према подацима са почетка 2021. године само је у Русији летело око 300 регионалних авиона типа Јак-40, Ан-24, Ан-26-100 и Ан-26Б-100. Од којих су 125 примерака у комерцијалној и државној корпорацији, а још 163 авиона је у служби Министарства одбране Русије, у Федералној служби безбедности и „Росгвардији“. Експерт је уверен да потенцијални захтеви за новим авионима који су замена за Ан-24 су за један и по пут већи само на руском тржишту. Главни конструктор авиона „ТВРС“-44 Сергеј Меренков је интервјуу листу „Авиопорт“ у априлу рекао да потенцијално тржиште могу бити државе Африке, Јужне Америке, Азије и Блиског истока. У Сирији се, на пример, користи шест авиона Јак-40 који су одавно спремни за замену. Друго, Русија је у стању да направи сопствени авион тог типа. Реч је о томе, а не о производњи авиона на основу чешког прототипа Л-610. Пројектовање авиона ће бити од нуле, уверен је Сергејев. Фабрика за сада изучава варијанте за производњу авиона у који ће бити уграђен руски мотор ТВ7-117. „Ми имамо све како бисмо започели производњу авиона. Уралска фабрика је већ изградила око 250 чешких авиона Л-410. Већи део производње је у Русији, имамо наш систем управљања, а и домаћи мотор ће ускоро бити спреман. Компанија је стекла потребне компетенције и има добре стручњаке. Фабрика ће вршити поправке и производњу ваздухопловне опреме и мотора и у потпуности развијати сопствене авионе“, навео је Гусаров. Раније је објављена цена новог авиона од 14 милиона долара. Постојало је мишљење да регионални авион не би требало да кошта више од 10 милиона долара, иначе неће бити тражен. Међутим, Гусаров сматра да авиокомпаније сада обраћају пажњу не на цену авиона, већ на услове куповине и на то колики ће бити трошкови ремонта. Уз подршку државе потражња за новим регионалним авионима класе Ан-24 ће бити велика. У Русији већ постоји Ил-114 који је направљен као замена за Ан-24, али експерт сматра да није адекватна. Све о Русији можете прочитати овде.
https://sputnikportal.rs/20210705/rusija-planira-da-proizvede-do-200-transportnih-aviona-iljusinvideo-1125839905.html
https://sputnikportal.rs/20210116/ruski-dzinovi-na-nebu-sest-ruslana-u-formaciji-koja-se-ne-vidja-cesto-video-1124385074.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/112019/70/1120197078_207:0:2938:2048_1920x0_80_0_0_ce0569948516dbd1fc4d1d5c4c02decc.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
авиони ан-24 и ан-26, авиони, русија, турбоелисни авион
авиони ан-24 и ан-26, авиони, русија, турбоелисни авион
Турбоелисни авион ће заменити легендарне Ан-24 и Ан-26
09:30 17.07.2021 (Освежено: 10:14 17.07.2021) Руски авиони Ан-24 и Ан-26 су одавно застарели и није им још увек пронађена замена. Ово је разлог што у Русији планирају да направе савремени авион исте класе – турбоелисни авион за средње релације „ТВРС“.
Уралска фабрика цивилне авијације планира да изгради турбоелисни авион „ТВРС“. План је да се авион тестира 2024. године, с тим да ће још две-три године бити потребне да се он сертификује. Серијска производња би требало да почне 2027. године, саопштио је директор Уралске фабрике за цивилну авијацију Евгениј Сергејев.
Није случајно изабрана 2027. година, јер се тада завршава са експлоатацијом авиона Ан-24 и Ан-26 и неће бити авиона на којима се може летети у регионе са оштром климом.
„Овај авион је веома потребан Русији, јер је Ан-24 већ напунио 40 година, а још увек нема замену. Били су покушаји да се започне заједничка производња сличних авиона са иностраним партнерима, али то није успело. У сваком случају би страни авиони морали да се модернизују због оштрих климатских услова на северу Русије и на Далеком истоку. Путнички авион Ан-24 и транспортни Ан-26 могу да слете и на тешко приступачним аеродромима, при ниским температурама, на лед, снег и блато. Нама је у регионалној авијацији потребан такав ‘Уазик’, који може свуда да ‘прође’, а не председнички аутомобил који је рађен по западном обрасцу“, сматра председник агенције „Авиа.ру“ Роман Гусаров.
Зашто се изградњом авиона не бави Обједињена корпорација за изградњу авиона (ОАК), већ мања компанија Уралска фабрика цивилне авијације, која је раније по лиценци производила стране летелице – авионе за обуку пилота „Дајмонд“ и чешке авионе Л-410?
„ОАК је својевремено одлучио да му нису интересантни мали авиони, јер имају малу маржу. ОАК је велика индустрија коју чине десетине фабрика, чија је инфраструктура предвиђена за решавање задатака као што су развој великих и скупих летелица. ОАК је оријентисан на ‘Боинг’ и ‘Ербас’, који такође не праве мале авионе, који имају мање од 100 седишта, јер нису довољно рентабилни“, рекао је Гусаров. У случају да се успешно реализује пројекат авиона „ТВРС“ Уралске фабрике, постоји могућност да ће ОАК купити ту фабрику.
Роман Гусаров сматра да постоје велике шансе да пројекат буде успешан. Прво, постоји спремно тржиште за тај авион. Према подацима са почетка 2021. године само је у Русији летело око 300 регионалних авиона типа Јак-40, Ан-24, Ан-26-100 и Ан-26Б-100. Од којих су 125 примерака у комерцијалној и државној корпорацији, а још 163 авиона је у служби Министарства одбране Русије, у Федералној служби безбедности и „Росгвардији“. Експерт је уверен да потенцијални захтеви за новим авионима који су замена за Ан-24 су за један и по пут већи само на руском тржишту.
Главни конструктор авиона „ТВРС“-44 Сергеј Меренков је интервјуу листу „Авиопорт“ у априлу рекао да потенцијално тржиште могу бити државе Африке, Јужне Америке, Азије и Блиског истока. У Сирији се, на пример, користи шест авиона Јак-40 који су одавно спремни за замену. Друго, Русија је у стању да направи сопствени авион тог типа. Реч је о томе, а не о производњи авиона на основу чешког прототипа Л-610. Пројектовање авиона ће бити од нуле, уверен је Сергејев. Фабрика за сада изучава варијанте за производњу авиона у који ће бити уграђен руски мотор ТВ7-117.
„Ми имамо све како бисмо започели производњу авиона. Уралска фабрика је већ изградила око 250 чешких авиона Л-410. Већи део производње је у Русији, имамо наш систем управљања, а и домаћи мотор ће ускоро бити спреман. Компанија је стекла потребне компетенције и има добре стручњаке. Фабрика ће вршити поправке и производњу ваздухопловне опреме и мотора и у потпуности развијати сопствене авионе“, навео је Гусаров.
Раније је објављена цена новог авиона од 14 милиона долара. Постојало је мишљење да регионални авион не би требало да кошта више од 10 милиона долара, иначе неће бити тражен. Међутим, Гусаров сматра да авиокомпаније сада обраћају пажњу не на цену авиона, већ на услове куповине и на то колики ће бити трошкови ремонта. Уз подршку државе потражња за новим регионалним авионима класе Ан-24 ће бити велика.
У Русији већ постоји Ил-114 који је направљен као замена за Ан-24, али експерт сматра да није адекватна.
„Ипак, он није потпуна замена за Ан-24. Постоје неке важне разлике које ограничавају употребу Ил-114. Он је већи, тежи, има ниска крила и мотор је ниско постављен. Међутим, постоји потреба за не претерано великим авионом са високим крилима како би се мотор налазио даље од тла. То би му омогућило да лакше слеће и на блатњаве терене“, закључио је експерт.
Све о Русији можете прочитати овде.