00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Остварење дуго жељеног сна“: Хрватска се вечерас коначно спаја

CC0 / YouTube/PIXSELL / snimak sa ekranaИзградња Пељешког моста
Изградња Пељешког моста - Sputnik Србија, 1920, 28.07.2021
Пратите нас
Подизањем последњег, 165. сегмента челичне распонске конструкције, Пељешки мост биће вечерас потпуно спојен од Комарне до Бријесте. То означава дуго очекивано повезивање територија Хрватске.
„Пељешки мост је најважнији и највећи инфраструктурни пројект који тренутно спроводимо у Хрватској, а оно што нас посебно радује јесте да се сваким даном све више ближимо његовој реализацији. Њиме наша земља коначно спаја своју територију и данас слободно можемо рећи да је влада остварила дуго жељени сан од ког су многи желели да одустану“, истакао је за Хину министар мора, саобраћаја и инфраструктуре Олег Бутковић.
Додао је како се значај Пељешког моста не огледа само у симболичком смислу већ и грађевинском, будући да ће се сврстати међу највеће грађевине тог типа изграђене у Европи током овог века.
„Сам мост је изразито комплексан грађевински захват, али не заостаје ни преостали део пројекта, односно приступни путеви кроз полуострво Пељешац и обилазница Стона. Реч је о деоници дугој више од 30 километара која подразумева потпуно нову трасу на којој трају радови на два вијадукта, три моста и четири тунела, од којих је тунел Дебели брег пети најдужи тунел у Хрватској. На градилишту су до сада пробијена три од четири тунела, а темпо радова је задовољавајући те очекујемо да ће приступни путеви у целости бити готови на лето следеће године, чиме ћемо довршити дуго очекивани пројект саобраћајног повезивања крајњег југа наше земље“, рекао је Бутковић.
У фебруару 2017. влада је усвојила одлуку о финансирању пројекта Путна повезаност с јужном Далмацијом, која је везана за изградњу Пељешког моста, пројектну документацију и суфинансирање средствима Европске уније. Та је одлука била предуслов за реализацију кључног пројекта који ће обележити наредне године, преноси Б92 писање Индекса.
Али и пре тога, још у мају 2013. године, Европска комисија наручила је предстудију изводљивости која је показала да је Пељешки мост најбоље решење како би се повезао југ Хрватске саостатком државе.
Градња моста изазивала је многе жалбе, али и проблеме са БиХ, која се жалила да Хрватска овим угрожава „право БиХ на приступ отвореном мору“.
Мапа - БиХ - Sputnik Србија, 1920, 09.09.2017
Пељешки мост — међународна арбитража?
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала