https://sputnikportal.rs/20210807/da-li-ce-bankomati-zameniti-bankarske-sluzbenike-1128262132.html
Да ли ће банкомати заменити банкарске службенике
Да ли ће банкомати заменити банкарске службенике
Sputnik Србија
Машине преузимају све више послова, па је тако и у банкарском сектору, где се све више инсистира на подизању новца на банкоматима, уместо на шалтерима. То је... 07.08.2021, Sputnik Србија
2021-08-07T14:57+0200
2021-08-07T14:57+0200
2021-08-25T11:37+0200
економија
србија – економија
банке и берза
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/08/07/1128262027_0:57:1920:1137_1920x0_80_0_0_2a47f236d75b197aa9b0af4600eaa588.jpg
Лист „Политика“ преноси искуство једног читаоца који је био изненађен када је чуо да ће новац у „Рајфајзен банци“ убудуће махом морати да подиже на банкомату, јер се знатно смањује број шалтера за исплату готовине.Он је, како је навео, обавештен да неће моћи још дуго у својој експозитури да подиже новац на шалтеру него искључиво на банкомату. Када је рекао да нема картицу и да је не жели, већ да инсистира да по старом моделу узима новац, објаснили су му да ће онда морати да иде у неку другу пословницу у којој ће моћи да подиже средства код банкарске службенице.У „Рајфајзен банци“ наводе да ће они клијентима који инсистирају да трансакције обављају искључиво на благајнама, увек омогућити и такву опцију у одређеном броју пословница у градовима у којима имају више филијала.У местима у којима имају само једну експозитуру, благајна ће бити на располагању корисницима само одређени део радног времена. Основна разлика у односу на класичан концепт банкарства је измештање трансакција на вишенаменске уређаје и електронске канале, како би запослени у банци могли да се посвете потребама клијената које захтевају више времена, било да је реч о готовинским или стамбеним кредитима или да се размишља о улагању у приватну пензију…„При томе, свака наша пословница по новом концепту има такозвану 24-часовну зону, којој клијент може да приступи и ван радног времена експозитуре, што му обезбеђује додатну сигурност, посебно код подизања или уплате веће суме новца“, истичу у „Рајфајзен банци“.Клијентима који имају резерве према новом начину обављања трансакција саветују да настави да долази у пословницу током радног времена, како би са својим банкарем обавио трансакцију било на банкомату, било на свом мобилном телефону, све док не постане сигуран и способан за самостално коришћење електронског банкарства.За кориснике који припадају старијим генерацијама, као и за све остале, омогућена је опцију промене пина на банкоматима у овој банци и вишенаменским уређајима. Тако на веома прост начин, као и уз помоћ банкара уколико је потребно, могу да се определе за пин који ће лако памтити, напомињу у банци.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/08/07/1128262027_163:0:1870:1280_1920x0_80_0_0_81bd5118fa07bc0fb395c5ad5a294c9a.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
подизање новца на банкоматима, банкарски сектор, банке, новац, шалтери, пензије, пензионери, банкомат, новац, банка, podizanje novca na bankomatima, bankarski sektor, banke, novac, šalteri, penzije, penzioneri, bankomat, novac, banka
подизање новца на банкоматима, банкарски сектор, банке, новац, шалтери, пензије, пензионери, банкомат, новац, банка, podizanje novca na bankomatima, bankarski sektor, banke, novac, šalteri, penzije, penzioneri, bankomat, novac, banka
Да ли ће банкомати заменити банкарске службенике
14:57 07.08.2021 (Освежено: 11:37 25.08.2021) Машине преузимају све више послова, па је тако и у банкарском сектору, где се све више инсистира на подизању новца на банкоматима, уместо на шалтерима. То је покренуло питање — да ли ће банкомати у потпуности заменити банкарске службенике и шта ће бити с пензионерима који махом стоје у реду да би подигли пензију да им апарат не би „појео” картицу.
Лист „Политика“
преноси искуство једног читаоца који је био изненађен када је чуо да ће новац у „Рајфајзен банци“ убудуће махом морати да подиже на
банкомату, јер се знатно смањује број шалтера за исплату готовине.
Он је, како је навео, обавештен да неће моћи још дуго у својој експозитури да подиже новац на шалтеру него искључиво на банкомату. Када је рекао да нема картицу и да је не жели, већ да инсистира да по старом моделу узима новац, објаснили су му да ће онда морати да иде у неку другу пословницу у којој ће моћи да подиже средства код банкарске службенице.
У „Рајфајзен банци“ наводе да ће они клијентима који инсистирају да трансакције обављају искључиво на благајнама, увек омогућити и такву опцију у одређеном броју пословница у градовима у којима имају више филијала.
У местима у којима имају само једну експозитуру, благајна ће бити на располагању корисницима само одређени део радног времена. Основна разлика у односу на класичан концепт банкарства је измештање трансакција на вишенаменске уређаје и електронске канале, како би запослени у банци могли да се посвете потребама клијената које захтевају више времена, било да је реч о готовинским или стамбеним кредитима или да се размишља о улагању у приватну пензију…
Како додају, на вишенаменским уређајима (модерним банкоматима) могуће је извршити већину готовинских трансакција, како исплата и уплата у две валуте — динарима и еврима, тако и безготовинска плаћања рачуна, уплате на рачуне у другој банци, мењачке послове, преносе између два рачуна, као и измирење кредита и кредитних картица како у готовини, тако и преносом средстава са текућег рачуна.
„При томе, свака наша пословница по новом концепту има такозвану 24-часовну зону, којој клијент може да приступи и ван радног времена експозитуре, што му обезбеђује додатну сигурност, посебно код подизања или уплате веће суме новца“, истичу у „Рајфајзен банци“.
Клијентима који имају резерве према новом начину обављања трансакција саветују да настави да долази у пословницу током радног времена, како би са својим банкарем обавио трансакцију било на банкомату, било на свом мобилном телефону, све док не постане сигуран и способан за самостално коришћење електронског банкарства.
За кориснике који припадају старијим генерацијама, као и за све остале, омогућена је опцију промене пина на банкоматима у овој банци и вишенаменским уређајима. Тако на веома прост начин, као и уз помоћ банкара уколико је потребно, могу да се определе за пин који ће лако памтити, напомињу у банци.
Све о домаћој и светској економији