https://sputnikportal.rs/20210811/turisticka-organizacija-srbije-na-tenderu-trazi-40-influensera-1128357090.html
Туристичка организација Србије на тендеру тражи 40 инфлуенсера
Туристичка организација Србије на тендеру тражи 40 инфлуенсера
Sputnik Србија
Туристичка организација Србије на тендеру тражи 40 инфлуенсера
2021-08-11T07:53+0200
2021-08-11T07:53+0200
2021-08-25T12:08+0200
економија
туристичка организација србије
инфлуенсери
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0a/12/1123613130_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_e050c68bd319b2ea6bf9922a2e85349d.jpg
Туристичка организација Србије је у својим промотивним и маркетиншким активностима које имају за циљ повећање броја туриста у Србији предвидела стављање још већег нагласка на коришћење дигиталних канала промоције, наводи се у техничким карактеристикама тендера.„Друштвене мреже као што су Инстаграм, Фејсбук, Твитер, Јутјуб и у последње време ТикТок су најистакнутији и најчешће коришћени канали путем којих компаније долазе до циљне публике“, пише у јавној набавци, преноси Нова економија.Обавезе понуђача су да за потребе реализације кампање у наредних годину дана ангажује 40 инфлуенсера из Србије, Хрватске, Црне Горе, Босне и Херцеговине, Северне Македоније, Румуније, Грчке, Словеније и Бугарске.Понуђач мора и да гарантује да ангажовани инфлуенсер неће промовисати неки други бренд у оквиру садржаја који креира за потребе наручиоца.
https://sputnikportal.rs/20201013/novi-poreski-udar-na-meti-jutjuberi-influenseri-onlajn-kladionice-1123574163.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0a/12/1123613130_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_217b3c27139c3307c40a97ac53805a8a.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
туристичка организација србије, инфлуенсери, тендер, јавна набавка, друштвене мреже, фејсбук, тик ток, твитер, инстаграм, turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, facebook, instagram, tiktok, twitter, turistička organizacija srbije twitter, turistička organizacija srbije facebook, srbija, turizam
туристичка организација србије, инфлуенсери, тендер, јавна набавка, друштвене мреже, фејсбук, тик ток, твитер, инстаграм, turistička organizacija srbije, influenseri, tender, javna nabavka, društvene mreže, fejsbuk, tik tok, tviter, instagram, facebook, instagram, tiktok, twitter, turistička organizacija srbije twitter, turistička organizacija srbije facebook, srbija, turizam
Туристичка организација Србије на тендеру тражи 40 инфлуенсера
07:53 11.08.2021 (Освежено: 12:08 25.08.2021) Туристичка организација Србије расписала je јавну набавку за услуге посредовања у ангажовању инфлуенсера ради креирања садржаја за странице Туристичке организације Србије. Процењена вредност набавке је 3,3 милиона динара.
Туристичка организација Србије је у својим промотивним и маркетиншким активностима које имају за циљ повећање броја туриста у Србији предвидела стављање још већег нагласка на коришћење
дигиталних канала промоције,
наводи се у техничким карактеристикама тендера.
„
Друштвене мреже као што су Инстаграм, Фејсбук, Твитер, Јутјуб и у последње време ТикТок су најистакнутији и најчешће коришћени канали путем којих компаније долазе до циљне публике“, пише у јавној набавци,
преноси Нова економија.
Обавезе понуђача су да за потребе реализације кампање у наредних годину дана ангажује 40 инфлуенсера из Србије, Хрватске, Црне Горе, Босне и Херцеговине, Северне Македоније, Румуније, Грчке, Словеније и Бугарске.
Понуђач мора и да гарантује да ангажовани инфлуенсер неће промовисати неки други бренд у оквиру садржаја који креира за потребе наручиоца.