00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Догодине поскупљује путарина?

© Tanjug / TANJA VALICПетља "Батајница" на ауто-путу Београд-Нови Сад
Петља Батајница на ауто-путу Београд-Нови Сад - Sputnik Србија, 1920, 15.08.2021
Пратите нас
Вршилац дужности директора Путева Србије Зоран Дробњак рекао је да се ове године цена путарина на српским путевима вероватно неће мењати, мада је најнижа у региону.
Дробњак је, коментаришући наводе о могућем повећању путарина, за Танјуг рекао да је само у фебруару било мање корекције од један одсто и да ће он тражити повећање од пет одсто за следећу годину.
“Путарина за 220 километара од Београда до Ниша кошта 1.000 динара, што је осам евра, док је у суседној Хрватској за сличну релацију 20 евра, а они су је у сезони подигли бар за 20 одсто”, навео је директор Путева Србије.
Он је објаснио да се новац од путарина користи за одржавање саобраћајница, не само аутопутева већ и локалних, што је укупно 15.750 километара.
Директор Путева Србије потврдио је и да се у циљу повећања безбедности саобраћаја ради на пројекту увођења наплате путарине за камионе теже од 12,5 тона на магистралним путевима, како би се они усмерили на аутопутеве.
“Тражили смо да камиони плаћају путарине на магистралним путевима или онима првог реда пре свега због безбедности, да смањимо број настрадалих на Ибарској магистрали, јер шлепери не могу да иду овим путем, треба да иду ауто-путем, а радимо и на пројекту да теретна возила плаћају пређене километре фактурисањем преко портала и уређаја за електронску наплату”, објаснио је Дробњак.
Он је истакао и да се у Србији тренутно гради око 1.000 километара путева. Напоменуо је и да је потребно више стручне радне снаге, као што су руковаоци грађевинским машинама и занатски радници на изградњи путне инфраструктуре и мостова, што је добро плаћен посао.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала