00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Најкомпликованија деоница: Мостови, надвожњаци и најдужи тунели у Србији

Пратите нас
„Радови на обилазници око Чачка, од петље ауто-пута у Прељини до Паковраћа теку предвиђеном динамиком“, рекао је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.
Први асфалт на деоници ауто-пута од Прељине до Пожеге постављен је у Пријевору, у дужини од 420 метара, пробијен је тунел у Трбушанима, а на мосту шест ангажован је максималан број радника како би први део саобраћајнице био завршен до краја године.
„Осам месеци без дана паузе, на овој деоници ангажовано је од 500 до 1.00 радника. Сваког дана камиони прођу овуда по хиљаду пута и сада се већ види како ће заправо то изгледати. Ова деоница је најкомпликованија због бројних мостова, надвожњака и најдужих тунела у земљи“, рекао је Момировић за Танјуг приликом обиласка првог дела деонице ауто-пута Милош Велики од Прељине до Пожеге.
Он је додао да ће првих 11 километара од прељинске петље до Паковраћа бити од највећег значаја за растерећење саобраћајнице око Чачка.
„Све смо ближи томе да омогућимо људима из Чачка да лакше дишу и комфорније користе своје путеве. Овде сваког дана дајемо максимум, како би смо испунили циљ и обилазницу око Чачка завршили до нове године. Следећег месеца би требало да буду готови груби радови, а затим иде асфалтирање“, казао је министар.
Путеве је са министром Момировићем обишао и извршни директор Сектора за стратегију, пројектовање и развој у „Путевима Србије“ Миодраг Поледица, који се сложио да је ових 11 километара од Прељине до Паковраћа најзначајнији део ауто-пута до Пожеге, јер се њиме обилази Чачак.
„На саобраћајници око Чачка дневно прође око 20.000 возила, а она није пројектована за толики проток саобраћаја. Она ће завршетком радова на овом делу бити коначно растерећена. Тунел у Трбушанима је пробијен и завршен 80 посто. Милион и 400.000 кубика насипа смо поставили, који су завршени такође 80 посто. Тунели Лаз и Муњино брдо готови су 40 и 50 посто“, изјавио је Поледица.
Деоница ауто-пута Милош Велики Прељина-Пожега дуга је 30,9 километара и план је да буде завршен у првој половини наредне године, док би деоница до Паковраћа требало да буде пуштена за саобраћај до краја ове године.
Градња ауто-пута - Sputnik Србија, 1920, 19.09.2021
ЕКОНОМИЈА
Уговорена изградња дела ауто-пута Ниш-Мердаре
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала