00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Шопинг као разонода: Да ли је куповина нових ствари замена за срећу?

© Fotolia / Syda ProductionsДевојке у шопингу
Девојке у шопингу - Sputnik Србија, 1920, 05.11.2021
Пратите нас
Шопинг се посебно код жена сматра хобијем који поправља расположење, али да ли је заиста баш тако?
Претерана потреба за куповином, према речима психолога, може ипак да прерасте у опсесивну потрагу за новим стварима како би се испунила емотивна празнина. Куповина нових ципела или нове крпице најлакши је начин да се замене лоше емоције.
Стручњаци тврде да се „жртве“ шопинга углавном описују као особе с мањком самопоуздања, осећајем мање вредности и потребе за сталним доказивањем. Социолози упозоравају да су најбитнија средишта друштвених окупљања постали управо тржни центри, а колико је читава та фама око куповине постала озбиљна, говори и чињеница да људи троше новац и преко својих могућности.

Жене

Припаднице лепшег пола се од давнина сматрају расипницама. У жељи да се свиде супротном полу, често знају да претерају и оду изнад својих могућности. Углавном троше на козметику, разне третмане, масаже, боје за косу и одећу. Постало је нормално да свака жена има неколико пари ципела у ормару за сваку прилику и у складу са сваком комбинацијом из ормара.

Мушкарци

Јачи пол у просеку поступају разумније с новцем од жена. Међутим, мушкарци су зато слаби на најновију технику. У стању су да потроше гомилу новца ако су угледали нови плазма ТВ, мобилни телефон или дигитални фотоапарат. Из страсти према аутомобилима не презају ни пред вртоглавим свотама кредита или лизинга.
Радник поред турбо-мотора у фабрици Сименс у Немачкој - Sputnik Србија, 1920, 04.01.2021
Који народ највише ради, који воли шопинг и кућне послове, а ко се највише излежава
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала