https://sputnikportal.rs/20211129/crna-gora-ulozili-osam-i-po-miliona-evra-u-obnovu-puta-a-napravili-veliku-gresku-1132014393.html
Црна Гора: Уложили осам и по милиона евра у обнову пута, а направили велику грешку
Црна Гора: Уложили осам и по милиона евра у обнову пута, а направили велику грешку
Sputnik Србија
У реконструкцију путног правца Пљевља–Михајловица у Црној Гори званично ће бити уложено осам и по милиона евра, а на том делу магистралног пута према Пријепољу... 29.11.2021, Sputnik Србија
2021-11-29T08:05+0100
2021-11-29T08:05+0100
2021-11-29T08:05+0100
економија
економија
црна гора
реконструкција
пут
обнова
радови
пљевља
регион – економија
регион
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111539/99/1115399972_0:59:3433:1990_1920x0_80_0_0_0574c4ca5cfc5af94ba3ad8f56fdbe15.jpg
Тај магистрални путни правац дужине је око 13 километара и пролази кроз сеоске месне заједнице Отиловићи и Црљенице, чији су мештани изненађени оваквим пројектом реконструкције пута. Они сматрају да је пројектант, а и инжењери који су ревидирали пројекат, заборавили да пут пролази кроз насељено подручје, преноси „Дан“. Мештани истичу да је ранији магистрални пут, који је био делимично ужи, имао проширења на којима су се заустављали аутобуси.Гачевић истиче да је остављање проширења за аутобуска стајалишта законска обавеза, као и да има времена да се пропуст исправи пре него што се послови у потпуности окончају.„Члан 31 Закона о путевима гласи да се аутобуска стајалишта на магистралним путевима граде ван коловоза. У 21. веку имамо пут који се гради, односно реконструише, без аутобуског стајалишта“, наглашава Гачевић и додаје да ће бити изузетно тешко ако стање остане како је пројектовано. Он подвлачи да су из ове месне заједнице у више наврата упозоравали на мањкавости пројекта реконструкције овог путног правца.„Становници околних села су се љутили због тога што није остављена могућност укључења прилазних путева на магистрални правац, али и због објеката које пројектант није ваљано регистровао, па су се они нашли на самој ивици новог коловоза. Од првог дана указивали смо на пропусте током извођења радова, а изостанак аутобуских стајалишта додатно је створио проблем. Питамо, да ли ће поред осам и по милиона евра уложених у реконструкцију овог путног правца требати додатна улагања да би се направила проширења на коловозу за аутобуска стајалишта“, пита Гачевић.Компанија „Црнагорапут“ почела је реконструкције пута Пљевља–Михајловица у августу прошле године, а рок за завршетак радова био је 12 месеци. Како тај рок није поштован, из Дирекције за саобраћај је саопштено да ће радови бити завршени до новембра. Међутим, новембар је скоро прошао, а радови још нису завршени и највероватније неће бити ни окончани у овој години, наводи „Дан“, што посебно нервира возаче због свакодневне обуставе саобраћаја услед радова.
https://sputnikportal.rs/20211117/spektakularna-voznja-vrletima-auto-put-bar-boljare-u-15-minuta-video-1131651497.html
црна гора
пљевља
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/111539/99/1115399972_350:0:3081:2048_1920x0_80_0_0_29082a8dd96da9bd3f44468a4d978e10.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, црна гора, реконструкција, пут, обнова, радови, пљевља, регион – економија, регион
економија, црна гора, реконструкција, пут, обнова, радови, пљевља, регион – економија, регион
Црна Гора: Уложили осам и по милиона евра у обнову пута, а направили велику грешку
У реконструкцију путног правца Пљевља–Михајловица у Црној Гори званично ће бити уложено осам и по милиона евра, а на том делу магистралног пута према Пријепољу направљена је велика инжењерска грешка - није остављено ниједно проширење за аутобуско стајалиште.
Тај
магистрални путни правац дужине је око 13 километара и пролази кроз сеоске месне заједнице Отиловићи и Црљенице, чији су мештани изненађени оваквим пројектом реконструкције пута. Они сматрају да је пројектант, а и инжењери који су ревидирали пројекат, заборавили да пут пролази кроз насељено подручје,
преноси „Дан“. Мештани истичу да је ранији магистрални пут, који је био делимично ужи, имао проширења на којима су се заустављали
аутобуси.
„Нигде није остављено стајалиште за аутобусе, што је велики недостатак јер из наших месних заједница свакодневно ученици школским минибусом путују до школе. Овим путним правцем свакодневно саобраћају и превозници који превозе путнике из Пљеваља за Србију и обратно, па питамо значи ли то да ће деца и други путници из аутобуса, односно минибуса, излазити директно на коловоз“, истиче члан Савета месне заједнице Црљенице Дарко Гачевић уз појашњење да се ради о релацији од око 13 километра и да му није јасно због чега је то тако урађено.
Гачевић истиче да је остављање проширења за аутобуска стајалишта законска обавеза, као и да има времена да се пропуст исправи пре него што се послови у потпуности окончају.
„Члан 31 Закона о путевима гласи да се аутобуска стајалишта на магистралним путевима граде ван коловоза. У 21. веку имамо пут који се гради, односно реконструише, без аутобуског стајалишта“, наглашава Гачевић и додаје да ће бити изузетно тешко ако стање остане како је пројектовано. Он подвлачи да су из ове месне заједнице у више наврата упозоравали на мањкавости пројекта реконструкције овог путног правца.
„Становници околних села су се љутили због тога што није остављена могућност укључења прилазних путева на магистрални правац, али и због објеката које пројектант није ваљано регистровао, па су се они нашли на самој ивици новог коловоза. Од првог дана указивали смо на пропусте током извођења радова, а изостанак аутобуских стајалишта додатно је створио проблем. Питамо, да ли ће поред осам и по милиона евра уложених у реконструкцију овог путног правца требати додатна улагања да би се направила проширења на коловозу за аутобуска стајалишта“, пита Гачевић.
Компанија „Црнагорапут“ почела је реконструкције пута Пљевља–Михајловица у августу прошле године, а рок за завршетак радова био је 12 месеци. Како тај рок није поштован, из Дирекције за саобраћај је саопштено да ће радови бити завршени до новембра. Међутим, новембар је скоро прошао, а радови још нису завршени и највероватније неће бити ни окончани у овој години, наводи „Дан“, што посебно нервира возаче због свакодневне обуставе саобраћаја услед радова.