00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

И то се догодило: Кинеска компанија тужи познати европски бренд због копирања /фото/

CC0 / Pixabay / Паркинг место за пуњење електричног аутомобила
Паркинг место за пуњење електричног аутомобила - Sputnik Србија, 1920, 26.01.2022
Пратите нас
До сада се углавном дешавало да европске компаније туже кинеске произвођаче аутомобила због кршења ауторских права у вези са дизајном њихових аутомобила. Овог пута ситуација је обрнута.
Кинески „Хјуман Хорајзонс“ тужи „Рено“ и његов подбренд „Мобилајз“ за кршење ауторских права због сличности логотипа „Мобилајза“ и логотипа који користи одељење „Хјуман Хорајзонса ХајФај“.
„Хјуман Хорајзонс“ је на аутомобилску сцену ушао пре неколико година представљањем свог потпуно електричног HiPhi X. Реч је о једном од најинтригантнијих електричних возила (ЕВ) које је лансирано у Кини, а на хауби се налази лого HiPhi, који се састоји од вертикалне линије с две закривљене линије са обе стране.
Само неколико месеци након HiPhi X премијере, „Рено“ је представио свој прототип Mobilize EZ-1. То је радикално другачији аутомобил од HiPhi X, али његов логотип такође садржи вертикалну линију окружену са две са сваке стране. Кључна разлика је што је HiPhi знак нагнут за 45 степени, а закривљене линије су мало веће.
Кинеска компанија сматра да би сличности између два знака могле да имају утицај на њене планове ширења у Европи, због чега је поднела тужбу немачком суду у октобру прошле године и од „Реноа“ тражи да престане да користити логотип. Судски спор две компаније тренутно је у току, пише Јутарњи лист.
HiPhi X је у Кини доступан у четири конфигурације и шест седишта, али се ЕВ показао као веома популаран. Продат је у 3.742 јединице широм света током друге половине 2021. године.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала