00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Нова батерија за хибридни „мерцедес” скупља него цео аутомобил

CC0 / Pixabay / Место за пуњење хибридних и електричних аутомобила
Место за пуњење хибридних и електричних аутомобила - Sputnik Србија, 1920, 01.02.2022
Пратите нас
Хибридна технологија у последњих 20 година помогла је да се смањи емисија издувних гасова, али неки возачи остали су ужаснути кад су на ред дошли трошкови сервиса и замене делова.
Ранит Синг, из енглеског Лајчестера, један је од возача који је то искусио.
Синг је за 27.000 фунти пре четири године купио „мерцедес Е300 БлуТек хибрид” из 2014. код заступника „Мерцедеса“, вођен идејом уштеде на гориву и мањој емисији угљен-диоксида, пише Политика.
Реч је о моделу дизелашу од 210 КС упареним са електромотором од 27 КС, и наравно припадајућом батеријом.
Аутомобил са 78.400 пређених километара радио је добро до ове године, пре него што је кренуло наопако.

Скупља дара него мера

Када је Синг одвезао свој хибридни „мерцедес” у овлашћени сервис на редовну контролу, речено му је да је батерија дошла до краја свог века након осам година експлоатације.
Синг тврди да му је сервисер за нову батерију дао понуду од 15.000 фунти (око 18.000 евра) али та цена не укључује трошкове рада који су још 200 фунти по радном сату. Притом није реч о батерији од 80 kWh као на електричним аутомобилима, јединица од 0,8 kWh у том „мерцедесу” исте је величине као обични аутомобилски акумулатор.
„Ужаснут сам оним што се догодило", рекао је Синг, дугогодишњи власник „мерцедеса“. „Осећам да сада имам само две могућности – да бацим осам година стар ауто, или потрошим више него што вреди, а вреди око 13.000 фунти."
Синг је медијима рекао да је био код стручњака за хибриде који му је рекао да није могућа јефтинија поправка, међутим на и-Беју се у Великој Британији могу наћи батерије доступне по цени од 800 фунти. Шта да уради, Синг још размишља.
Представник „Мерцедеса УК“ је рекао да не може да коментарише случај без властите истраге о томе, али је рекао да су купци обавештени о сертификату батерије и да је Сингов аутомобил из 2014. Покривен стандардном трогодишњом гаранцијом за неограничену километражу, а она је истекла.
Што би људи рекли, скупља дара него мера.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала