https://sputnikportal.rs/20220203/potonule-akcije-fejsbuka-1133931736.html
Потонуле акције Фејсбука
Потонуле акције Фејсбука
Sputnik Србија
Акције Фејсбука су пале за 23 посто на продуженом трговању у среду након објаве кварталног извештаја о пословању који је разочарао инвеститоре. 03.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-03T09:36+0100
2022-02-03T09:36+0100
2022-02-03T09:36+0100
економија
свет
свет – економија
економија
фејсбук
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/04/1130411984_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_a50f912284a0e4df3bdab310ee57e467.jpg
Фејсбукова кровна организација Мета известила је да је у последња три месеца прошле године остварила нето добит од око 10,3 милијарде долара, или 3,67 долара по акцији, што је пад од осам процената у односу на исти период 2020, и знатно испод пројекција аналитичара на Вол Стриту, јавља Си-Ен-Ен.На пад добити су утицали велика потрошња компаније на њену визију такозваног метаверзума, смањено оглашавање на њеним постојећим сервисима и стагнација броја корисника Фејсбука.Квартални приходи Мете су у четвртом тромесечју износили 33,67 милијарди долара.Број месечно активних корисника је био 2,91 милијарди наспрам 2,95 милијарди, колико су предвиђали аналитичари, а просечан приход по кориснику је износио 11,57 долара.Према извештају компаније, раст прихода од оглашавања је такође успорио, мада и даље учествује са лавовским уделом од око 99,5 одсто у укупним приходима.Приход од оглашавања је у извештајном кварталу порастао за 20 процената у односу на претходну годину, на 32,6 милијарди долара, што је најспорија међугодишња стопа раста.Мета је такође објавила слабије пословне пројекције за први квартал ове године, при чему очекује приход између 27 и 29 милијарди долара, или за три до 11 одсто већи у односу на исти период 2021.Као разлоге за слабија очекивања, компанија је навела комбиновани утицај више фактора, укључујући промене правила приватности на Епловом иОС оперативном систему и макроекономске изазове, као што су инфлација и проблеми у ланцу снабдевања који утичу на буџете оглашивача, пренео је Танјуг.
https://sputnikportal.rs/20220115/placaju-milione-za-parcele-koje-fizicki-ne-postoje-1133337943.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/04/1130411984_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_cd37973e7813585589e5609f698a2466.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет, свет – економија, економија, фејсбук
свет, свет – економија, економија, фејсбук
Потонуле акције Фејсбука
Акције Фејсбука су пале за 23 посто на продуженом трговању у среду након објаве кварталног извештаја о пословању који је разочарао инвеститоре.
Фејсбукова кровна организација
Мета известила је да је у последња три месеца прошле године остварила нето добит од око 10,3 милијарде долара, или 3,67 долара по акцији, што је
пад од осам процената у односу на исти период 2020, и знатно испод пројекција аналитичара на Вол Стриту,
јавља Си-Ен-Ен.
На пад добити су утицали велика потрошња компаније на њену визију такозваног метаверзума, смањено оглашавање на њеним постојећим сервисима и стагнација броја корисника Фејсбука.
Квартални приходи Мете су у четвртом тромесечју износили 33,67 милијарди долара.
Број месечно активних корисника је био 2,91 милијарди наспрам 2,95 милијарди, колико су предвиђали аналитичари, а просечан приход по кориснику је износио 11,57 долара.
Према извештају компаније, раст прихода од оглашавања је такође успорио, мада и даље учествује са лавовским уделом од око 99,5 одсто у укупним приходима.
Приход од оглашавања је у извештајном кварталу порастао за 20 процената у односу на претходну годину, на 32,6 милијарди долара, што је најспорија међугодишња стопа раста.
Мета је такође објавила слабије пословне пројекције за први квартал ове године, при чему очекује приход између 27 и 29 милијарди долара, или за три до 11 одсто већи у односу на исти период 2021.
Као разлоге за слабија очекивања, компанија је навела комбиновани утицај више фактора, укључујући промене правила приватности на Епловом иОС оперативном систему и макроекономске изазове, као што су инфлација и проблеми у ланцу снабдевања који утичу на буџете оглашивача, пренео је Танјуг.
Све о домаћој и светској економији