https://sputnikportal.rs/20220212/kineski-gigant-protiv-americkog-15-milijardi-dolara-za-svrgavanje-sa-trona-1134276983.html
Кинески гигант против америчког: 15 милијарди долара за свргавање са трона
Кинески гигант против америчког: 15 милијарди долара за свргавање са трона
Sputnik Србија
Како би свргао „Епл“ са трона са највећег светског бренда паметних телефона, кинески технолошки гигант „Шаоми“ ће потрошити 15,17 милијарди долара на... 12.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-12T12:39+0100
2022-02-12T12:39+0100
2022-02-12T12:39+0100
наука и технологија
ит
економија
мобилни телефони
магазин
економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125327984_0:102:2048:1254_1920x0_80_0_0_f1db2ee9f1de79c11ff0c1ab70f4c7b8.jpg
Леј Јун, оснивач и извршни директор „Шаомија“, рекао је да ће компанија постати бренд број један врхунских паметних телефона у Кини у наредне три године. У директном изазову „Еплу“, „Самсунгу“ и другим, кинеским брендовима, извршни директор је такође рекао да је стратешки циљ компаније да постане највећи бренд паметних телефона у истом временском периоду.У ономе што би се могло видети као потез да се попуни празнина коју су оставили „Хуавеј“, други кинески брендови као што су ОППО, „Оне плус“ и други, „Шаоми“ покушавс да парира највећима у премијум категоријама. Док су и „Оне плус“ и ОППО постигли одређени успех у својим напорима да парирају „Еплу“ и „Самсунгу“ у флагшип сегменту, „Шаомијеви“ топ-модели су више од онога што се може описати као „почетни ниво" премијум сегмента попут „Галакси С21 ФЕ“.Према извештају који је објавио портал Каналyс, „Епл“ је претекао „Самсунг“ и постао највећи светски продавац паметних телефона у четвртом кварталу прошле године, захваљујући великој потражњи за линијом „ајфон 13“. Друга студија указује да је „Епл“ свргнуо „Виво“ са трона у четвртом кварталу и постао највећи продавац паметних телефона у Кини, након шест година, преноси портал „Бенчмарк“.Чини се да је „Еплов“ успон на челну позицију у Кини након толико година потресао „Шаоми“, кинески бренд је конкуренцију описао као „рат на живот и смрт“.Како пише „Мак Руморс“, у настојању да привуче више потрошача, „Шаоми“ планира да отвори 20.000 нових малопродајних објеката у Кини у наредне три године, чиме ће укупан број продавница бити 30.000.
https://sputnikportal.rs/20210914/predstavljen-novi-ajfon-13-objavljena-i-cena-video-foto-1129823064.html
https://sputnikportal.rs/20220205/samsung-ajfon-saomi-huavej-sta-znace-imena-poznatih-brendova-telefona-1134001722.html
https://sputnikportal.rs/20220207/da-li-bezicne-slusalice-stete-mozgu-1134067048.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/0c/1125327984_120:0:1928:1356_1920x0_80_0_0_d32e9649da5ffb969778930f899c8b94.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
наука и технологија, ит, економија, мобилни телефони, магазин
наука и технологија, ит, економија, мобилни телефони, магазин
Кинески гигант против америчког: 15 милијарди долара за свргавање са трона
Како би свргао „Епл“ са трона са највећег светског бренда паметних телефона, кинески технолошки гигант „Шаоми“ ће потрошити 15,17 милијарди долара на истраживање и развој у наредних пет година.
Леј Јун, оснивач и извршни директор „Шаомија“, рекао је да ће компанија постати бренд број један врхунских паметних телефона у Кини у наредне три године. У директном изазову „Еплу“, „Самсунгу“ и другим, кинеским брендовима, извршни директор је такође рекао да је стратешки циљ компаније да постане највећи бренд паметних телефона у истом временском периоду.
„Циљ нам је да у потпуности упоредимо са „Еплом“ у у смислу производа и искуства, и постанемо највећи кинески бренд високе класе у наредне три године“, рекао је Леј у посту на кинеској платформи за микро-блоговање „Веибо“.
У ономе што би се могло видети као потез да се попуни празнина коју су оставили „Хуавеј“, други кинески брендови као што су ОППО, „Оне плус“ и други, „Шаоми“ покушавс да парира највећима у премијум категоријама. Док су и „Оне плус“ и ОППО постигли одређени успех у својим напорима да парирају „Еплу“ и „Самсунгу“ у флагшип сегменту, „Шаомијеви“ топ-модели су више од онога што се може описати као „почетни ниво" премијум сегмента попут „Галакси С21 ФЕ“.
Према извештају који је објавио портал Каналyс,
„Епл“ је претекао „Самсунг“ и постао највећи светски продавац паметних телефона у четвртом кварталу прошле године, захваљујући великој потражњи за линијом „ајфон 13“. Друга студија указује да је „Епл“ свргнуо „Виво“ са трона у четвртом кварталу и постао највећи продавац паметних телефона у Кини, након шест година,
преноси портал „Бенчмарк“.
Чини се да је „Еплов“ успон на челну позицију у Кини након толико година потресао „Шаоми“, кинески бренд је конкуренцију описао као „рат на живот и смрт“.
Како пише „Мак Руморс“, у настојању да привуче више потрошача, „Шаоми“ планира да отвори 20.000 нових малопродајних објеката у Кини у наредне три године, чиме ће укупан број продавница бити 30.000.