00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Кинески гигант против америчког: 15 милијарди долара за свргавање са трона

CC0 / Flickr/Open Grid Scheduler / Продавница бренда Шаоми
Продавница бренда Шаоми - Sputnik Србија, 1920, 12.02.2022
Пратите нас
Како би свргао „Епл“ са трона са највећег светског бренда паметних телефона, кинески технолошки гигант „Шаоми“ ће потрошити 15,17 милијарди долара на истраживање и развој у наредних пет година.
Леј Јун, оснивач и извршни директор „Шаомија“, рекао је да ће компанија постати бренд број један врхунских паметних телефона у Кини у наредне три године. У директном изазову „Еплу“, „Самсунгу“ и другим, кинеским брендовима, извршни директор је такође рекао да је стратешки циљ компаније да постане највећи бренд паметних телефона у истом временском периоду.

„Циљ нам је да у потпуности упоредимо са „Еплом“ у у смислу производа и искуства, и постанемо највећи кинески бренд високе класе у наредне три године“, рекао је Леј у посту на кинеској платформи за микро-блоговање „Веибо“.

У ономе што би се могло видети као потез да се попуни празнина коју су оставили „Хуавеј“, други кинески брендови као што су ОППО, „Оне плус“ и други, „Шаоми“ покушавс да парира највећима у премијум категоријама. Док су и „Оне плус“ и ОППО постигли одређени успех у својим напорима да парирају „Еплу“ и „Самсунгу“ у флагшип сегменту, „Шаомијеви“ топ-модели су више од онога што се може описати као „почетни ниво" премијум сегмента попут „Галакси С21 ФЕ“.
Према извештају који је објавио портал Каналyс, „Епл“ је претекао „Самсунг“ и постао највећи светски продавац паметних телефона у четвртом кварталу прошле године, захваљујући великој потражњи за линијом „ајфон 13“. Друга студија указује да је „Епл“ свргнуо „Виво“ са трона у четвртом кварталу и постао највећи продавац паметних телефона у Кини, након шест година, преноси портал „Бенчмарк“.
Чини се да је „Еплов“ успон на челну позицију у Кини након толико година потресао „Шаоми“, кинески бренд је конкуренцију описао као „рат на живот и смрт“.
Како пише „Мак Руморс“, у настојању да привуче више потрошача, „Шаоми“ планира да отвори 20.000 нових малопродајних објеката у Кини у наредне три године, чиме ће укупан број продавница бити 30.000.
Ајфон - Sputnik Србија, 1920, 14.09.2021
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА
Представљен нови „ајфон 13“, објављена и цена /видео, фото/
Купци у продавници посматрају нове паметне телефоне  - Sputnik Србија, 1920, 05.02.2022
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА
Самсунг, Ајфон, Шаоми, Хуавеj: Шта значе имена познатих брендова телефона
Бежичне слушалице - Sputnik Србија, 1920, 07.02.2022
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА
Да ли бежичне слушалице штете мозгу?
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала