00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
Инвазија „ванземаљаца“ на Маракану – новембар као путоказ вечитих у Евролиги
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
Застава Србије - Sputnik Србија, 1920
СРБИЈА
Најновије вести, анализе и занимљивости из Србије

Како изгледају „Ербасови“ авиони купљени за Војску Србије /фото/

© Fotolia / Emmanuel WuytsПутнички авион Ербас А 321
Путнички авион Ербас А 321 - Sputnik Србија, 1920, 25.02.2022
Пратите нас
Транспортна авијација Војске Србије остала је на само једном авиону којем ускоро истиче ресурс. Реч је о чувеном руском авиону АН који је служио за превоз падобранаца, мањих возила, муниције и медицинске опреме. Сада је већ извесно, јер је потписан и уговор, да ће га заменити два „Ербасова“транспортна авиона Ц-295.
Ц-295 је двомоторни елисни авион који се за потребе војске производи у „Ербасу“, фабрици познатој по путничким авионима.
Може се користити за тактички транспорт трупа, транспорт лаког наоружања, опреме и воде, и за ваздушне десанте трупа и опреме. Дужина авиона је 25 метара, распон крила 24 метра а висина осам метара.
„Простор унутар кабине је 49 кубних метара, прима 71 особу, и 48 падобранаца спремних за десант“, објашњава Еневиста Алфонсо, пробни пилот „Ербаса“.
Може транспортовати три лака теренска возила. Возила и терет за јединице могу се избацивати и падобраном, пише РТС.
„Авион може имати различиту елктронску опрему, од оне основне да има кокпит као у цивилним авионима до система за пресретање, комуникацију и избегавање пројектила“, каже Алфонсо.
Од карактеристика овога авиона које се посебно истичу јесте то што је лак за употребу и једноставан за поправке. Троши мање од конкуренције и већи му је домет.
Авион Ербас 320  - Sputnik Србија, 1920, 24.02.2022
СРБИЈА
Транспортни авиони „Ербаса“ од краја следеће године у Србији
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала