https://sputnikportal.rs/20220226/sta-se-krije-iza-broja-57-na-ambalazi-cuvenog-kecapa-1134597695.html
Шта се крије иза броја 57 на амбалажи чувеног кечапа?
Шта се крије иза броја 57 на амбалажи чувеног кечапа?
Sputnik Србија
Многима је синоним за кечап управо онај који производи компанија „Хајнц“. Бренд је настао давне 1869, а временом је добио епитет „America’s Favorite Ketchup“... 26.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-26T11:54+0100
2022-02-26T11:54+0100
2022-02-26T11:54+0100
економија
магазин
свет – економија
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/15/1134596908_0:0:1600:901_1920x0_80_0_0_ea758c491ce7226f34f6fd1b57db535e.jpg
Више од једног века овај познати бренд је везан за број 57. Компанијски слоган „57 varieties“ био је кључни део њене ране стратегије за привлачење потрошача. Тај број се и данас налази на паковањима култног кечапа. Штавише, витални је део идентитета бренда.И шта је ту тако посебно занимљиво? Па, можда то што је број измишљен.Наиме, није било „57 варијанти Хајнца“ када је пословни магнат из Питсбурга Хенри Џон Хајнц, први измислио слоган 1896. године, али није било толико верзија ни након тога, када је лансиран „Хајнц 57 сос“. Ни сада их нема 57, преноси „Телеграф бизнис“.Заправо, можда није познато широј јавности, али постоји на стотине „Хајнцових“ сорти. Ипак, „57“ је опстао већ 126 година јер „Хајнц“ јача као носталгичан, изразито амерички бренд хране - зачин који се ставља на хот дог на бејзбол утакмици или на хамбургер на летњем роштиљу.Почетком последње деценије 19. века Хенри Џон Хајнц, кога је биограф једном описао као „маркетиншког генија“, продавао је флаширани рен, киселе краставце, сос од бибера и кечап. Компанија је 1876. увела „catsup“ који је убрзо преименовала у „ketchup“, зарад разликовања производа међу око 60 прехрамбених артикала.У то време, иначе, кисели краставчићи су били „Хајнцов“ највећи успех, због чега је господин Хајнц постао познат као Краљ киселих краставчића.Постоје различите теорије о томе како је дошао до броја 57.Ово је једна од њих. У посети Њујорку 1896. године Хајнц је приметио рекламу за ципеле, наводно „ 21 стил“ („21 styles“). Сматрао је да је то незаборавно и мислио је да ће додавање броја помоћи да се бренд задржи код потрошача.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/02/15/1134596908_217:0:1418:901_1920x0_80_0_0_d9610209f2cc19f8b4f8370a57b20aea.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
магазин, свет – економија, туризам и трговина
магазин, свет – економија, туризам и трговина
Шта се крије иза броја 57 на амбалажи чувеног кечапа?
Многима је синоним за кечап управо онај који производи компанија „Хајнц“. Бренд је настао давне 1869, а временом је добио епитет „America’s Favorite Ketchup“, што би у мало слободнијем преводу значило „Омиљени кечап Американаца“.
Више од једног века овај познати бренд је везан за број 57. Компанијски слоган „57 varieties“ био је кључни део њене ране стратегије за привлачење потрошача. Тај број се и данас налази на паковањима култног кечапа. Штавише, витални је део идентитета бренда.
И шта је ту тако посебно занимљиво? Па, можда то што је број измишљен.
Наиме, није било
„57 варијанти Хајнца“ када је пословни магнат из Питсбурга Хенри Џон Хајнц, први измислио слоган 1896. године, али није било толико верзија ни након тога, када је лансиран „Хајнц 57 сос“. Ни сада их нема 57,
преноси „Телеграф бизнис“.
Заправо, можда није познато широј јавности, али постоји на стотине „Хајнцових“ сорти. Ипак, „57“ је опстао већ 126 година јер „Хајнц“ јача као носталгичан, изразито амерички бренд хране - зачин који се ставља на хот дог на бејзбол утакмици или на хамбургер на летњем роштиљу.
Почетком последње деценије 19. века Хенри Џон Хајнц, кога је биограф једном описао као „маркетиншког генија“, продавао је флаширани рен, киселе краставце, сос од бибера и кечап. Компанија је 1876. увела „catsup“ који је убрзо преименовала у „ketchup“, зарад разликовања производа међу око 60 прехрамбених артикала.
У то време, иначе, кисели краставчићи су били „Хајнцов“ највећи успех, због чега је господин Хајнц постао познат као Краљ киселих краставчића.
Постоје различите теорије о томе како је дошао до броја 57.
Ово је једна од њих. У посети Њујорку 1896. године Хајнц је приметио рекламу за ципеле, наводно „ 21 стил“ („21 styles“). Сматрао је да је то незаборавно и мислио је да ће додавање броја помоћи да се бренд задржи код потрошача.