00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Шта се крије иза броја 57 на амбалажи чувеног кечапа?

© Sputnik / СпутњикКечап
Кечап - Sputnik Србија, 1920, 26.02.2022
Пратите нас
Многима је синоним за кечап управо онај који производи компанија „Хајнц“. Бренд је настао давне 1869, а временом је добио епитет „America’s Favorite Ketchup“, што би у мало слободнијем преводу значило „Омиљени кечап Американаца“.
Више од једног века овај познати бренд је везан за број 57. Компанијски слоган „57 varieties“ био је кључни део њене ране стратегије за привлачење потрошача. Тај број се и данас налази на паковањима култног кечапа. Штавише, витални је део идентитета бренда.
И шта је ту тако посебно занимљиво? Па, можда то што је број измишљен.
Наиме, није било „57 варијанти Хајнца“ када је пословни магнат из Питсбурга Хенри Џон Хајнц, први измислио слоган 1896. године, али није било толико верзија ни након тога, када је лансиран „Хајнц 57 сос“. Ни сада их нема 57, преноси „Телеграф бизнис“.
Заправо, можда није познато широј јавности, али постоји на стотине „Хајнцових“ сорти. Ипак, „57“ је опстао већ 126 година јер „Хајнц“ јача као носталгичан, изразито амерички бренд хране - зачин који се ставља на хот дог на бејзбол утакмици или на хамбургер на летњем роштиљу.
CC0 / Пиксабеј / кечап
кечап - Sputnik Србија, 1920, 21.02.2022
кечап
Почетком последње деценије 19. века Хенри Џон Хајнц, кога је биограф једном описао као „маркетиншког генија“, продавао је флаширани рен, киселе краставце, сос од бибера и кечап. Компанија је 1876. увела „catsup“ који је убрзо преименовала у „ketchup“, зарад разликовања производа међу око 60 прехрамбених артикала.
У то време, иначе, кисели краставчићи су били „Хајнцов“ највећи успех, због чега је господин Хајнц постао познат као Краљ киселих краставчића.
Постоје различите теорије о томе како је дошао до броја 57.
Ово је једна од њих. У посети Њујорку 1896. године Хајнц је приметио рекламу за ципеле, наводно „ 21 стил“ („21 styles“). Сматрао је да је то незаборавно и мислио је да ће додавање броја помоћи да се бренд задржи код потрошача.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала