- Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Само „Ер Србија“ у Европи лети за Москву, карте троструко поскупеле, али и трајање лета

© Sputnik / Александар Джорович / Уђи у базу фотографијаПрви лет Ер Србије после укидања ванредног стања
Први лет Ер Србије после укидања ванредног стања - Sputnik Србија, 1920, 02.03.2022
Пратите нас
„Ер Србија“ је повећала број летова за руску престоницу, али је карта знатно поскупела и уместо ранијих око 300 евра, колико је у просеку коштала карта до Москве, она сада износи и 1.000, па и више евра, изјавио је Петар Војиновић са портала „Танго сикс“.
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму, који нико не може да угаси, а све видео садржаје на платформи „Одисејa“ (odysee.com).
Војиновић је гостујући на телевизији К1 навео да се дневно отказује на стотине летова и да се може рећи да је сада исправљена историјска неправда из деведесетих година када због санкција национална компанија ЈАТ три године није летела.
„Сада се поставља питање да ли ми имамо капацитет за значајно повећање броја путника, јер је београдски аеродром „Никола Тесла“ мали. На лет за Москву стављен је највећи авион у флоти „Ербас А330“, рекао је Војиновић.
Како је објаснио, блискоисточне компаније „Емирати“, „Катар ервејз“ и „Туркиш ерлајнз“ преузеће гро саобраћаја Западне Европе, јер имају огромне флоте.
Оценио је да је за нас свакако предност то што ће се из Београда до Москве летети краће него преко Дубаија или Катара и навео да је једини начин да неко забрани летење преко неке државе, да то буде политичка одлука, као што се сада догодило.
Војиновић је казао и да је Србија ван Европске уније и да наши приватници имају право да изнајмљују авионе Русима.
Пилот у пензији Стеван Игњатовић је гостујући заједно са Војиновићем навео да нема разлога да људи страхују од путовања и да је пре неколико дана лет из Београда до Москве трајао пет сати и 40 минута.
„То је зато што се лети преко Румуније, Мађарске, Чешке, Пољске, Литваније, Естоније, Летоније па се улази у ваздушни простор Русије. Раније је лет ишао преко Мађарске и Украјине и трајао је два сата и 20 минута док садашњи летови трају више од пет сати“, истакао је Игњатовић.
Према његовим речима, ако се и установи нова рута преко Турске и Азербејџана тај лет ће бити краћи, али ни он не може трајати мање од четири сата.
Игњатовић је оценио да је забраном руским авио-компанијама да прелећу и слећу на територије чланица ЕУ и Велике Британије „Аерофлот“ оштећен као компанија и да иако авиони ове компаније лете на исток и за Турску, питање је докле ће летети за Турску.
Рекао је и да нема разлога да људи страхују од путовања.
„Ако желите да путујете, слободно летите, нема разлога да се чека или да се неко плаши“, рекао је Игњатовић, пренео је Танјуг.
Први лет Ер Србије после укидања ванредног стања - Sputnik Србија, 1920, 01.03.2022
ЕКОНОМИЈА
„Ер Србија“ и даље лети до Москве
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала