- Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Шеф Фолксвагена: Штета од кризе у Украјини за Европу би могла да буде већа него од пандемије

CC BY-SA 4.0 / Wikipedia/Matti Blume/Cropped photo / Херберт Дис, генерални директор Фолксвагена
Херберт Дис, генерални директор Фолксвагена - Sputnik Србија, 1920, 10.03.2022
Пратите нас
Херберт Дис, генерални директор Фолсквагена, највећег европског произвођача аутомобила, упозорио је да би продужавање кризе у Украјини могло да има гори утицај на економију Европе од пандемије вируса корона.
Спутњик и РТ - цензура  - Sputnik Србија
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ЧИТАОЦЕ

Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму, а све видео садржаје на платформи „Одиси“ (odysee.com).

Поремећаји у ланцима снабдевања могли би да доведу до великог раста цена, несташице енергената и инфлације, рекао је Херберт Дис говорећи о кризи у Украјини.
„То би могло да буде веома ризично за европску и немачку економију. Претња за Европу и Немачку је велика, инфлација би могла да притисне потрошаче“, рекао је Дис за Фајненшел тајмс.
Како наводи тај лист, инфлација у еврозони достигла је нови рекорд у фебруару од 5,8 одсто, а могла би да нарасте до седам одсто ове године. Такође, Фајненшел тајмс наводи да из Русије стиже 45 одсто европског увоза гаса у Европу који се користи за грејање у домовима, али и за покретање производног сектора.
„Замислите сценарио у ком прекидамо све пословне везе са Русијом уколико се конфликт не прекине, да не можете да више купујете енергенте, што би довело до ситуације која може знатно да утиче на Европу и Немачку“, рекао је Дис.
Први човек Фолксвагена подвукао је да је био за „максималне санкције“ према Русији, али када су оне ступиле на снагу „требало би да се вратимо преговорима, дијалогу, јер не желимо непрекидни сукоб у Украјини“.
Фолксваген, који има 500.000 запослених у Европи, зауставио је производњу у Русији „до даљњег“, у својим фабрикама у Калуги и Нижњем Новгороду.
Слично као на почетку пандемије 2020. године, Фолскваген је био приморан да привремено заустави производњу у фабрикама у Немачкој због несташице делова. Немачки произвођач није могао да обезбеди каблове које углавном производе компаније у Украјини.
Дис је упозорио да би Фолксваген и европска економија могли да се суоче са већим проблемима него што су „уска грла“ у снабдевању.
Аутомобили  - Sputnik Србија, 1920, 13.02.2022
ЕКОНОМИЈА
Стање хаоса: Купци чекају нове аутомобиле месецима — у Србији скачу цене половњака
Гасна компресорска станица  - Sputnik Србија, 1920, 07.03.2022
ЕКОНОМИЈА
Нагли скок цене енергената: Европа ризикује да изгуби економски значај у свету /видео/
Аналена Бербок - Sputnik Србија, 1920, 09.03.2022
СВЕТ
Немачка: Ако престанемо да увозимо руску нафту, нећемо моћи да се крећемо
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала