00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Зашто на рекламама сатови увек показују 10.10

CC0 / / Сат који показује 10 и 10
Сат који показује 10 и 10  - Sputnik Србија, 1920, 26.03.2022
Пратите нас
Без обзира на марку сата, аутора рекламе или плаката, модела часовника, сви ће вам показати исто – 10 часова и 10 минута.
Два експеримента спроведена 2017. организована су у намери да се открије шта је то тако специфично у 10 сати и 10 минута, па је управо овај тајминг постао „дифолт“ опција за све оглашиваче сатова у свету.
У првом експерименту, истраживачи су тестирали хипотезу да ће сат који показује 10 сати и 10 минута изазивати пријатне доживљаје, па самим тим и повећати вероватноћу куповине у односу на сат који рецимо показује 11 сати и 30 минута или 8 часова и 20 минута.
Они су, такође, очекивали како ће казаљке које показују 8 сати и 20 минута имати супротан ефекат, односно изазивати неугодне доживљаје и смањивати вероватноћу куповине.
У другом експерименту настојали су да провере да одређени положаји казаљки сата заиста изазивају одговарајуће емоције.
Добијени резултати потврђују већину постављених хипотеза. Потврђено је како је 10 сати и 10 минута заиста повезано са угодним доживљајем и намером куповине, јер испитанике подсећа на срећног смајлија.
С друге стране, положај 8 сати и 20 минута подсећа испитаника на тужног смајлија, али не доводи до непријатног доживљаја и смањења вероватноће куповине као што је претпостављено.
Испитаницима су биле приказане и серије фотографија од 20 различитих сатова с истим белим позадинама случајним редоследом.
Водили су бригу о томе да испитаници буду наивни, односно да приликом процена свиђања и вероватноће куповине сата не буду свесни положаја казаљки и њиховог могућег утицаја, што су накнадно и проверили анкетним упитником, преноси портал Новости Магазин.
Деда Мраз - Sputnik Србија, 1920, 26.11.2021
СВЕТ
Шокантна норвешка реклама: Деда Мраз има дечка /видео/
Интернет - Sputnik Србија, 1920, 07.06.2021
Откриће једне од највећих тајни Интернета: Зашто нам излазе рекламе за нешто што нисмо претраживали
Ansiedad, referencial - Sputnik Србија, 1920, 26.02.2022
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА
Синдром варалице, механизам који вас погађа а да тога нисте свесни
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала