Необичан хоби – дрвени тенк на улицама Вијетнама /фото/
Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).
Преуређивање дрвеног возила, базираног на француском моделу ЕБР105 и заједно са репликом топа дугачком 2,8 метара, коштало је 11.000 долара.
Преуређивање дрвеног возила, базираног на француском моделу ЕБР105 и заједно са репликом топа дугачком 2,8 метара, коштало је 11.000 долара.
„Мој син и ја сматрамо да је забавније возити тенк, који нема никакве везе са оружјем ни ратом“, рекао је Дао,
„Мој син и ја сматрамо да је забавније возити тенк, који нема никакве везе са оружјем ни ратом“, рекао је Дао,
„Сматрам ово нормалним аутом, преуредио сам га у тенк да би био занимљивији“, додао је 31-годишњи столар.
„Сматрам ово нормалним аутом, преуредио сам га у тенк да би био занимљивији“, додао је 31-годишњи столар.
Даоу и двојици колега је требало три месеца да неискоришћени комби претворе у тенк.
Даоу и двојици колега је требало три месеца да неискоришћени комби претворе у тенк.
Задржао је главни мотор и под минибуса, али је преуредио унутрашњост како би направио простор за зупчанике.
Задржао је главни мотор и под минибуса, али је преуредио унутрашњост како би направио простор за зупчанике.
Док китњаста дрвена шкољка столару није била проблем, усклађивање свих осам точкова јесте. „Најтежи део је био како натерати четири секундарна точка да раде“, рекао је он.
Док китњаста дрвена шкољка столару није била проблем, усклађивање свих осам точкова јесте. „Најтежи део је био како натерати четири секундарна точка да раде“, рекао је он.
Као резултат тога, Дао и његов син неће оборити ниједан брзински рекорд. Највећа брзина је мирних 25 километара (16 миља) на сат - све брже и кабл који повезује точкове ће се искључити и они ће се заглавити.
Као резултат тога, Дао и његов син неће оборити ниједан брзински рекорд. Највећа брзина је мирних 25 километара (16 миља) на сат - све брже и кабл који повезује точкове ће се искључити и они ће се заглавити.
Преуређивање дрвеног возила, базираног на француском моделу ЕБР105 и заједно са репликом топа дугачком 2,8 метара, коштало је 11.000 долара.
„Мој син и ја сматрамо да је забавније возити тенк, који нема никакве везе са оружјем ни ратом“, рекао је Дао,
„Сматрам ово нормалним аутом, преуредио сам га у тенк да би био занимљивији“, додао је 31-годишњи столар.
Даоу и двојици колега је требало три месеца да неискоришћени комби претворе у тенк.
Задржао је главни мотор и под минибуса, али је преуредио унутрашњост како би направио простор за зупчанике.
Док китњаста дрвена шкољка столару није била проблем, усклађивање свих осам точкова јесте. „Најтежи део је био како натерати четири секундарна точка да раде“, рекао је он.
Као резултат тога, Дао и његов син неће оборити ниједан брзински рекорд. Највећа брзина је мирних 25 километара (16 миља) на сат - све брже и кабл који повезује точкове ће се искључити и они ће се заглавити.