00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Какав одговор има Москва на уцене Пентагона?
16:30
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 19.07.2021
Подкаст
Спутњик вам представља своју аудио и видео продукцију. Ауторске емисије, ексклузивни интервјуи, анализе горућих питања, репортаже…

Да ли је реална ренесанса течног нафтног гаса I Енергија Спутњика

© Sputnik / Владимир ФедоренкоШпорет на гас
Шпорет на гас - Sputnik Србија, 1920, 02.05.2022
Пратите нас
ТНГ (течни нафтни гас) је као ауто-гас међу возачима у Србији, посебно платежно мање способним власницима приватних возила, једно време био веома популаран. Сада је, међутим, због константног поскупљивања, на која посебно утиче акциза на ову врсту горива, за ову категорију потрошача све неповољнији.
Спутњик и РТ - цензура  - Sputnik Србија
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ

Због учесталих хакерских напада и ометања сајта Спутњик Србија и наших канала на Фејсбуку и Јутјубу, све вести пратите и на каналу Спутњик Србија на Телеграму и преко мобилне апликације која ради неометано, а коју можете преузети са овог линка, а видео садржај на платформи „Одиси“ (odysee.com), као и на платформи „Рамбл“ (rumble.com).

Возачи одавно прелазе са ТНГ-а на друга горива. Стручњаци истичу да је потрошња ТНГ-а оправдана за возаче када малопродајна цена не прекорачује 50% од малопродајне цене бензина. Из разлике у цени возачи “покривају” трошкове конверзије мотора, повећану потрошњу за око 15-20% по пређеном километру (у односу на возила на бензински погон) и периодични трошкови атеста за опрему. Корисници ТНГ-а су спремни на трошак конверзије мотора када се улагање исплати у року од две до три године, кроз уштеде на цени ТНГ-а у односу на бензин, а период после поврата овог улагања до истека животног века возила чини уштеду за корисника.
Међутим, почетком 2021. године, овај индекс је износио око 54%, а данас већ износи 57%. Држава је, да подсетимо, смањила акцизу на бензин а на ТНГ није. На цену, такође, утичу и други фактори, јер око трећине потрошње ТНГ-а се увози, а евидентно је и константно поскупљење сирове нафте и природног гаса, од којих се ТНГ производи.
О свим овим факторима, односно, о томе како њихове негативне ефенте превазићи представници Удружења за ТНГ разговарају са надлежнима у Влади Србије.
О томе) како да ТНГ не буде више у зону економске неоправданости за возаче, да његова употреба доживи ренесансу, уместо потпуног истискивања са тржишта у данашној емисији “Енергија Спутњика” Јелица Путниковић разговара са Иваном Брајовићем, председником Удружења за течни нафтни гас (ТНГ).
Енергија Спутњика“ је емисија портала и радија Спутњик коју води Јелица Путниковић, стручњак за енергетику.
Теме су махом везане за енергетику и економију, локалног и глобалног карактера, а гости су стручњаци у својим пољима. Емитује се сваког понедељка у 21.00.
Енергија Спутњика, 2. 5. 2022.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала