- Sputnik Србија, 1920
РЕГИОН
Најновије вести, анализе и занимљивости из земаља у региону

Хрватска у школе уводи „Критичко мишљење“ – алтернативу за веронауку

© Fotolia / XyКњиге и уџбеници
Књиге и уџбеници - Sputnik Србија, 1920, 14.07.2022
Пратите нас
Министарство науке и образовања Хрватске направило је наставни програм - курикулум, за нови изборни предмет под радним називом „Критичко мишљење“, који би био алтернатива за ученике који не уписују веронауку, па га је упутило на јавну расправу.
Мобилна апликација Sputnik на српском језику - Sputnik Србија
Пратите Спутњик и на летовању

Спутњик Србија неометано можете читати широм Европе на мобилној апликацији коју ћете пронаћи ОВДЕ. Апликацију такође можете преузети и путем линка apkfab.com

Министар Радован Фућс рекао је на данашњој конференцији за медије да није била идеја да се направи пандан веронауци, него још један предмет који ће бити понуђен деци која не уписују веронауку, преноси Танјуг писање Јутарњег листа.
„Радна група направила је изврстан посао и креирала курикулум који је више од онога што подразумева сама верска настава“, рекао је Фућс.
Он је поручио да је предмет модерно конципиран да децу од почетка води ка критичком мишљењу и одвајању онога што је исправно од онога што није.
Председавајући Радном групом Бруно Ћурко рекао је да је курикулум усмерен према неманипулативној школи, односно, да децу настоји да научи како да мисле, а не шта да мисле.
Замишљено је да овај наставни програм могу да изводе наставници разредне наставе и они који предају друштвено-хуманистичку групу предмета, а предаваће се два часа недељно у свих осам разреда.
Како је навео министар Фућс, вероватно ће бити уведен 2023/2024. године и накнадно ће бити одлучено да ли ће то бити у свим школама или прво у 50-ак експерименталних.
Јутарњи лист пише и да ће се у школама организовати састанци на којима ће родитељи бити информисани о увођењу новог наставног програма.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала