У центру наше галаксије откривени „градивни блокови живота”

© Depositphotos.com / AlexmitМлечни пут
Млечни пут - Sputnik Србија, 1920, 17.07.2022
Материја, која је позната и као „градивни блок живота“, пронађена је како лебди у центру Млечног пута, што научнике још више приближава претпоставци о постојању живота на другим планетама изван Земље, преносе амерички медији.
Пронађени органски молекули, познати као нитрили, налазе се у огромним количинама у међузвезданим облацима.
Научници се сада опет позивају на прихваћену теорију „РНК света“ која се базира на претпоставкама да је целокупан живот на Земљи био заснован на молекулу РНК, док је молекул ДНК настао тек нешто касније. На настанак РНК могу утицати нитрили, односно молекули пронађени у нашој галаксији.
Научници су трагали за сложенијим облицима молекула у галаксији, током чега им је пажњу привукао суперхладни облак у центру Млечног пута. Посматрањима телескопом утврђено је кретање честица, а затим се приступило њиховом испитивању, преноси „Сајенс алерт“.
„Ово откриће не само да иде у прилог теорији ‘РНК света‘, већ нас све више приближава претпоставци да живот може постојати изван Земље, под приближним повољним условима“, навела је група научника.
Они су наставили истраживања, која се базирају на испитивању и проналажењу масти које би биле потребне за стварање молекула РНК.
Свемир – илустрација - Sputnik Србија, 1920, 03.07.2022