00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

До краја следеће године спајају се Пожаревац и Коридор 10 /фото/

© Tanjug / MGSI/ DJORDJE KRSTICРадови на Дунавском коридору
Радови на Дунавском коридору - Sputnik Србија, 1920, 22.10.2022
Пратите нас
„Очекујем да до краја следеће године спојимо Пожаревац са Коридором 10 и омогућимо му директну везу са Београдом и целом Европом“, рекао је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре након обиласка радова Томислав Момировић.
„Изградњом брзе саобраћајнице Пожаревац - Велико Градиште – Голубац, Пожаревац ће постати прави, моћни, индустријски центар Браничевског округа, и управо овом инвестицијом отвара се једно потпуно ново поглавље за улагања у Подунавље“, изјавио је министар Момировић.
Он је додао да се на овај пројекат превише дуго чекало и да је данас он само један од 10 ауто-путева и брзих саобраћајница које се граде, и нагласио да и у околностима када је цела Европа практично зауставила све јавне инвестиције, када сви само размишљају како да обезбеде струју и енергенте, Србије није одустала ни од једног пројекта.
© Tanjug / MGSI/ DJORDJE KRSTICРадови на Дунавском коридору
Радови на Дунавском коридору - Sputnik Србија, 1920, 22.10.2022
Радови на Дунавском коридору
„Радимо на ауто-путевима више него икада у нашој историји, више него што смо радили 60-тих и 70-тих година“, истакао је он.
Обиласку радова присуствовали су кинески представници извођача радова, као и директор „Коридора Србије“ Александар Антић који је овом приликом потврдио да је динамика радова добра захваљујући ефикасном процесу експропријације и истакао да је на изградњи „Дунавског коридора“ свакодневно ангажовано око 200 људи са исто толико механизације, при чему ће се број радника значајно увећати када се почне са радовима на објектима.
Брза саобраћајница – државни пут IV реда, ауто-пут Е75 Београд – Ниш (петља „Пожаревац“) – (обилазница) – Велико Градиште – Голубац, је пројекат који ће допринети бољој приступачности, али и растеретити саобраћај обилазницама урбаних подручја Пожаревца и Великог Градишта. Такође, утицаће на развој инфраструктуре, економије, привреде и туризма додатном популаризацијом важних локалитета попут Смедеревске тврђаве, археолошког парка Виминацијум, тврђава Рам и Голубац и Сребрног језера.
Укупна дужина брзе саобраћајнице износи 68 километара, а извођач радова је кинески „Шангдонг“, пренео је Танјуг.
© Tanjug / MGSI/ DJORDJE KRSTICМапа Дунаског коридора
Мапа Дунаског коридора - Sputnik Србија, 1920, 22.10.2022
Мапа Дунаског коридора
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала