https://sputnikportal.rs/20230208/soko-ide-30-umesto-200-na-sat-kradja-na-pruzi-beograd-novi-sad-1150640922.html
„Соко“ иде 30 уместо 200 на сат: Крађа на прузи Београд-Нови Сад
„Соко“ иде 30 уместо 200 на сат: Крађа на прузи Београд-Нови Сад
Sputnik Србија
Возови на прузи Београд-Нови Сад, на деоници између Нове и Старе Пазове, возиће 30, уместо 200 километара на сат због нове крађе делова контактне мреже... 08.02.2023, Sputnik Србија
2023-02-08T12:01+0100
2023-02-08T12:01+0100
2023-02-08T12:01+0100
друштво
друштво
економија
србија – друштво
србија
србија – економија
воз
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/images/sharing/article/srb/1150640922.jpg?1675854100
Очекује се да ће због увођења лаганих вожњи доћи до поремећаја у функционисању путничког железничког саобраћаја између Београда и Новог Сада, наводе из Инфраструктуре железнице Србије.Инфраструктура железнице Србије зато очекује и тражи ефикасну и одлучну акцију надлежних државних органа, откривање и хватање крадљиваца железничке опреме у најкраћем року и њихово најоштрије кажњавање.Крађа делова контактне мреже откривена је јутрос, приликом редовног обиласка брзе пруге радника стручних служби Инфраструктуре железнице Србије и припадника МУП-а.Између Нове Пазове и Старе Пазове украдено је укупно седам чврстих тачака, које служе да обезбеде стабилност затезног поља контактне мреже. Од тога, четири су на колосецима изнад брзе пруге Београд – Нови Сад, а три на тзв. шидским колосецима, односно на прузи Београд – Шид.Стручне екипе Инфраструктуре железнице Србије након проласка последњег воза вечерас на брзој прузи, кренуће са заменом чврстих тачака.Инфраструктура железнице Србије подсећа да су на мети крадљиваца чврсте тачке контактне мреже, које су направљене од носећег ужета и служе да обезбеде стабилност једног затезног поља контактне мреже, које је дуго око 1.600 метара. Те чврсте тачке су редовно под напоном од 25.000 волти, а лопови их краду док су под овако високим напоном, напомињу из Инфраструктуре железница Србије.То предузеће се извинило путницима и корисницима услуга због могућих поремећаја у функционисању саобраћаја на брзој прузи због крађе делова и опреме контактне мреже и железничке инфраструктуре.
https://sputnikportal.rs/20221011/kradje-delova-kontaktne-mreze-na-pruzi-beograd--novi-sad-vozovi-kasne-ugrozena-bezbednost-1144353543.html
https://sputnikportal.rs/20220609/ko-namerno-osteti-infrastrukturu-ili-voz-soko-preti-mu-kazna-do-osam-godina-zatvora-1138304847.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
друштво, економија, србија – друштво, србија, србија – економија, воз
друштво, економија, србија – друштво, србија, србија – економија, воз
„Соко“ иде 30 уместо 200 на сат: Крађа на прузи Београд-Нови Сад
Возови на прузи Београд-Нови Сад, на деоници између Нове и Старе Пазове, возиће 30, уместо 200 километара на сат због нове крађе делова контактне мреже, саопштено је из Инфраструктуре железнице Србије.
Очекује се да ће због увођења лаганих вожњи доћи до поремећаја у функционисању путничког железничког саобраћаја између Београда и Новог Сада,
наводе из Инфраструктуре железнице Србије.
„Оваквим крађама директно се угрожавају животи људи и безбедност железничког саобраћаја, уништава железничка имовина“, упозорава Инфраструктура железнице Србије и истиче да се тако наноси и огромна материјална штета.
Инфраструктура железнице Србије зато очекује и тражи ефикасну и одлучну акцију надлежних државних органа, откривање и хватање крадљиваца железничке опреме у најкраћем року и њихово најоштрије кажњавање.
Крађа делова контактне мреже откривена је јутрос, приликом редовног обиласка брзе пруге радника стручних служби Инфраструктуре железнице Србије и припадника МУП-а.
Између Нове Пазове и Старе Пазове украдено је укупно седам чврстих тачака, које служе да обезбеде стабилност затезног поља контактне мреже. Од тога, четири су на колосецима изнад брзе пруге Београд – Нови Сад, а три на тзв. шидским колосецима, односно на прузи Београд – Шид.
Стручне екипе Инфраструктуре железнице Србије након проласка последњег воза вечерас на брзој прузи, кренуће са заменом чврстих тачака.
Инфраструктура железнице Србије подсећа да су на мети крадљиваца чврсте тачке контактне мреже, које су направљене од носећег ужета и служе да обезбеде стабилност једног затезног поља контактне мреже, које је дуго око 1.600 метара. Те чврсте тачке су редовно под напоном од 25.000 волти, а лопови их краду док су под овако високим напоном, напомињу из Инфраструктуре железница Србије.
То предузеће се извинило путницима и корисницима услуга због могућих поремећаја у функционисању саобраћаја на брзој прузи због крађе делова и опреме контактне мреже и железничке инфраструктуре.