00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Преминуо бубњар бенда АББА

© Фото : freeimages.comСвећа
Свећа - Sputnik Србија, 1920, 24.02.2023
Пратите нас
Карл Едвард Томи Боргуд, познатији по надимку Слим, чувени возач Формуле један и бубњар легендарног бенда АББА преминуо је у 77. години након дуге и тешке болести.
Боргуд је од ране младости показао огроман таленат како за музику, тако и за вожњу, а по многима један од најлуђих и најживописнијих возача у историји „најбржег циркуса на свету“ успео је да оствари наизглед немогуће – у исто време је и возио у Ф1 каравану, и свирао са Абом.
Управо му је пријатељство са Бјорном Улвеусом, оснивачем групе АББА, омогућило да се у 34. години, као тада већ ветеран мото-спорта, домогне Формуле један, али свој двогодишњи боравак у овом такмичењу није окончао без „праска“.
Наиме, иако дочекан уз потцењивање, Боргуд је успео да у крајње некомпетитивном болиду АТС-а на чувеном Силверстону 1981. године освоји фантастично шесто место и један бод. Но, то је било све за ту сезону, али је његов даљи наступ у болиду овог немачког тима протекао безуспешно.
Ипак, наступ на Великој награди Велике Британије био је довољно добар да му донесе позив Кена Тирела, власника екипе Тирел која се такмичила од 1958. до 1998. године. Ипак, у њој се задржао само три трке пре него што је уследио растанак јер се наводно „није снашао у новом тиму“.
Разлог за то се вероватно крије у намери Боргуда да жонглира каријерама, и да се истовремено уз борбу за што бољи пласман у Формули један бави свирањем.
Након што је напустио Тирел, тркао се тек повремено пре него што је за воланом камиона постао један од најбољих у овом спорту, освајавши титуле у Дивизији 2 и Дивизији 3 Европског шампионата у тркању камиона.
Такође, остаће забележено и да је 1979. године на Првенству Европе заузео треће место иза каснијег шампиона Ф1 Алана Проста и Мајкла Бликемолена.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала