00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
16:30
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Уводи се нов начин наплате путарине ван ауто-путева

© Sputnik / Лола ЂорђевићНаплатна рампа
Наплатна рампа - Sputnik Србија, 1920, 07.03.2023
Пратите нас
Говорећи о новом начину наплате путарине, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, прецизирао је да ће наплата путарине биће уведена и ван ауто-путева, али за камионе преко 12 тона.
"Биће направљени портали који ће снимати, а испод њих ће се налазити вага у асфалту која ће мерити осовинско оптерећење камиона", појаснио је министар.
Према његовим речима разлози за то су што ће се саобраћај усмеравати на путеве првог Б реда, јер камиони који су у транзиту избегавају плаћање путарине, а самим тим и уништавају мање и локалне путеве због терета.
"Други разлог је што се велики камиони преоптерете и тако се додатно уништавају путеви. Дакле земља уложи новац у реконструкцију пута који после пар година буде уништен", појашњава министар Весић.
Додаје и то да оваква решења већ постоје у земљама ЕУ и време је да Србија заштити своје путеве.
Када је у питању железнички саобраћај, министар је најавио четири нова закона.
"Ти закони нас усаглашавају са Европском унијом. Најважнији је закон о интерпарабилности то јесте усаглашавање... градимо све више пруга које су повезане са другим земљама и налазимо се на европским коридорима. Други закон се тиче тога да се на свим пругама где возови иду преко 100 километара на час поставе заштитне ограде. Тако ћемо смањити број људи који страдају, али и заштити пруге", појашњава Весић те додаје да је у току пројекат реконструкције око 150 пружних прелаза.
Министар је такође најавио и нова улагања у реконструкцију пружних праваца широм Србије, како би се што више заштитили људи који користе железнички саобраћај.
Говорећи о значају пруге, министар Весић је истакао да се пруге раде како би повезале људе са другим градовима, како би они могли да живе у једном граду, а раде у другом.
Министар каже да се очекује завршетак пруге до Суботице, али и да се креће ускоро са пругом Београд - Ниш.
"Крећемо да радимо брзу пругу Београд - Ниш. Крећемо реконструкцију пруге између Ниша и Димитровграда. Имаћемо четири железничка закона. То су закони који усаглашавају наше прописе са прописима ЕУ. Бићемо у потпуности усаглашени са ЕУ", истакао је Весић за Новости.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала