Подморница компаније Оушн гејт која је превозила пет људи до олупине Титаника нестала је у недељу на Атланском океану, након чега је отпочела потрага и спасилачка мисија.
Подморница компаније Оушн гејт која је превозила пет људи до олупине Титаника нестала је у недељу на Атланском океану, након чега је отпочела потрага и спасилачка мисија.
Након четири дана и проналаска репа подморнице „Титан“ на удаљености од око 500 метара од предњег дела олупине „Титаника“ на морском дну, компанија Оушн гејт објавила је да су „нажалост изгубљени животи људи“ који су били у њиховој подморници.
Након четири дана и проналаска репа подморнице „Титан“ на удаљености од око 500 метара од предњег дела олупине „Титаника“ на морском дну, компанија Оушн гејт објавила је да су „нажалост изгубљени животи људи“ који су били у њиховој подморници.
Потом је објављено да је америчка морнарица детектовала „акустичну аномалију“ подударну са имплозијом или експлозијом у близини подморнице Титан, само неколико сати након што је изгубљен контакт са њом.
Потом је објављено да је америчка морнарица детектовала „акустичну аномалију“ подударну са имплозијом или експлозијом у близини подморнице Титан, само неколико сати након што је изгубљен контакт са њом.
Упркос томе потрага је настављена, јер би било „неодговорно“ одмах претпоставити да су путници страдали.
Упркос томе потрага је настављена, јер би било „неодговорно“ одмах претпоставити да су путници страдали.
Још у првим сатима после нестанка појавила се вест да се међу петоро људи у подморници налази британски милијардер Хамиш Хардинг.
Још у првим сатима после нестанка појавила се вест да се међу петоро људи у подморници налази британски милијардер Хамиш Хардинг.
Касније је откривено да су са њим били и француски оператер подморнице Пол Анри Наргелет, извршни директор компаније која обезбеђује подморнице са посадом Стоктон Раш, најбогатији Пакистанац Шахзада Давуд и његов тек пунолетни син.
Касније је откривено да су са њим били и француски оператер подморнице Пол Анри Наргелет, извршни директор компаније која обезбеђује подморнице са посадом Стоктон Раш, најбогатији Пакистанац Шахзада Давуд и његов тек пунолетни син.
Исидор и Ида Штраус, путници прве класе који су погинули на Титанику, виде се на портрету снимљеном око 1910. Њихова пра-праунука, Венди Раш, је извршна директорка Оушн Гејта и супруга страдалог Стоктона Раша.
Исидор и Ида Штраус, путници прве класе који су погинули на Титанику, виде се на портрету снимљеном око 1910. Њихова пра-праунука, Венди Раш, је извршна директорка Оушн Гејта и супруга страдалог Стоктона Раша.
Стоктон Раш био је извршни директор и оснивач „Оушн Гејт Инка”, компаније која пружа услуге подморница са посадом како би омогућила истраживачима приступ огромним ресурсима океана.
Стоктон Раш био је извршни директор и оснивач „Оушн Гејт Инка”, компаније која пружа услуге подморница са посадом како би омогућила истраживачима приступ огромним ресурсима океана.
Пол Анри Наргелет је бивши официр који је служио у француској морнарици 25 година након чега се прикључио Француском институту за истраживање и експлоатацију мора.
Наргелет је већ водио неколико експедиција на „Титаник“ и учествовао је у низу научних и техничких експедиција широм света.
Пол Анри Наргелет је бивши официр који је служио у француској морнарици 25 година након чега се прикључио Француском институту за истраживање и експлоатацију мора.
Наргелет је већ водио неколико експедиција на „Титаник“ и учествовао је у низу научних и техничких експедиција широм света.
На фотографији су несрећно страдали пакистански бизнисмен Шахзада Давуд и његов син Сулеман.
На фотографији су несрећно страдали пакистански бизнисмен Шахзада Давуд и његов син Сулеман.
Хамиш Хардинг био је британски бизнисмен, авијатичар, истраживач и свемирски туриста који је живео у Уједињеним Арапским Емиратима. Био је председник „Акционе авијације“, међународне компаније за посредовање у авионима са седиштем у Дубаију.
Хамиш Хардинг био је британски бизнисмен, авијатичар, истраживач и свемирски туриста који је живео у Уједињеним Арапским Емиратима. Био је председник „Акционе авијације“, међународне компаније за посредовање у авионима са седиштем у Дубаију.
Хардинг је држао три Гинисова рекорда за најбржи обилазак Земље авионима преко оба географска пола – 46 сати, 40 минута и 22 секунде.
Хардинг је држао три Гинисова рекорда за најбржи обилазак Земље авионима преко оба географска пола – 46 сати, 40 минута и 22 секунде.
На овој фотографији коју је обезбедила обалска стража САД, авион обалске страже ХЦ-130 Херкулес лети изнад француског истраживачког брода Л'Аталант током потраге за подморницом Титан.
На овој фотографији коју је обезбедила обалска стража САД, авион обалске страже ХЦ-130 Херкулес лети изнад француског истраживачког брода Л'Аталант током потраге за подморницом Титан.
На фотографији су приказани остаци олупине Титаника која је снимљена током раније Оушн гејт експедиције.
На фотографији су приказани остаци олупине Титаника која је снимљена током раније Оушн гејт експедиције.