00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

У августу почиње реконструкција пруге Ниш-Димитровград

© Sputnik / Vladimir Vyatkin / Уђи у базу фотографијаПруга
Пруга - Sputnik Србија, 1920, 29.07.2023
Пратите нас
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић најавио је да ће током августа почети реконструкција пруге Ниш-Димитровград, а да ће у октобру бити отворен ауто-пут Рума-Шабац.
Весић је рекао да ће, када 2026. буде завршен и Фрушкогорски коридор до Новог Сада, из тог града до Шапца моћи да се стигне за око 40 минута, до Ирига за 15, до Руме за 25, а до Лознице за око сат времена када до краја следеће године буде завршена од Шапца до Лознице брза саобраћајница.
„Радићемо и одвојак за Бадовинце, а када се томе дода и ауто-пут Сремска Рача-Кузмин, заиста видите да се ради читава мрежа аутопутева и брзих саобраћајница и да ће тај део Србије бити потпуно премрежен брзим саобраћајницама“, казао је Весић.
Весић је најавио и да следеће године почиње градња ауто-пута Београд-Зрењанин-Нови Сад, као и да ће се од Новог Бечеја до Зрењанина радити брза саобраћајница.
Говорећи о првих 5,5 километара ауто-пута Ниш-Мердаре, који су отворени ове седмице, Весић је навео да ће укупна дужина тог аутопута бити 77 километара.
Првих 5,5 километара грађено је у полупрофилу јер је тако првобитно договорено, казао је Весић, додајући да је у међувремену та одлука промењена и да је договорено да се у другој, трећој и четвртој фази прве деонице, укупне дужине 32 километра, пројектује пун профил аутопута.
„Друга, трећа и четврта фаза ће бити грађене у пуном профилу ауто-пута, а онда ће се и прва накнадно радити додатни профил“, рекао је Весић за Б92.
Он је истакао да ће то бити један од наших најпрометнијих путева, јер представља директну везу Србије са луком Драч.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала