- Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Прва у Европи — ЈАТ техника претворила „боинг 767“ из путничког у теретни авион /фото/

© Tanjug / JAT TEHNIKA/Nemanja Stojanović„Боинг 767“ из путничког претворен у теретни авион
„Боинг 767“ из путничког претворен у теретни авион - Sputnik Србија, 1920, 10.08.2023
Пратите нас
Групација за одржавање ваздухоплова „Авиа прајм“, коју чине три компаније укључујући и српску „ЈАТ технику“ завршила је прву у Европи конверзију авиона „боинг 767-300“ из путничког у теретни.
Групација „Авиа прајм“ је саопштила да је конверзија широкотрупног авиона овог типа реализована у производним погонима „ЈАТ технике“ у Београду, у сарадњи са израелском авио-индустријом, у хангару број 2 који, са преко 9.000 квадратних метара, представља једно од највећих постројења те врсте у овом делу света.
Први конвертовани авион регистрационих ознака „9H-CAC“ полетео је у среду са београдског аеродрома у правцу малтешке престонице Валете, након што је претходно предат новом власнику и наручиоцу пројекта „Челенџ групи“.
© Tanjug / JAT TEHNIKA/Nemanja Stojanović„Боинг 767“ из путничког претворен у теретни авион
„Боинг 767“ из путничког претворен у теретни авион - Sputnik Србија, 1920, 10.08.2023
„Боинг 767“ из путничког претворен у теретни авион
У саопштењу се напомиње да је „Челенџ група“ глобални лидер у теретном авио-саобраћају, који према речима извршног директора Јосија Шоукроуна планира да до 2026. године утростручи своју флоту инкорпорирајући и ефикасни авион „боинг 777“.
„Узбуђени смо јер је смела визија која је настала пре шест година данас постала стварност, уз напомену да смо се дуго спремали за ово, пролазећи најзахтевније контроле ваздухопловних власти и поносни смо на нову технологију и знање који су први пут примењени у Београду“, изјавио је главни извршни директор „Авиа прајма“ и „ЈАТ технике“ Пјотр Качор.
Качор је истакао да је ово почетак новог поглавља у историји „Авиа прајма“ и европске авијације.
„То ће учврстити нашу позицију као главног европског добављача за конверзију широкотрупних авиона типа Боинг и Ербас“, рекао је Качор.

Радови на наредном „боингу 767-300“ у пуном јеку

Авион коме је ова модификација удахнула нови живот први је у низу широкотрупних летелица које ће се убудуће конвертовати у новом европском центру за ову намену који се налази у Србији, а радови на наредном „боингу 767-300“ већ су у пуном јеку.
Качор је нагласио да, уз вишедеценијску стручност, компанија заинтересованим странама најнапредније технологије у индустрији нуди по компетитивним ценама.
„Поносни смо што предводимо све више пројеката који доприносе зеленијој и одрживијој будућности у авијацији, а уз континуирани напредак уверени смо у нашу светлу перспективу, јер како наш слоган каже, за нас је једини пут — пут ка врху“, поручио је Качор.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала