00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Кад ликови из романа одлуче да убију писца
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Немци нису више што су били: Са чиме се суочава некадашња велесила ауто-индустрије

CC BY-SA 4.0 / Wikipedia/Julia.Roesler/Cropped photo / Аутоматизована роботска линија за производњу аутомобила у Фолксвагену
Аутоматизована роботска линија за производњу аутомобила у Фолксвагену - Sputnik Србија, 1920, 05.09.2023
Пратите нас
Немачкој прети губитак статуса велесиле аутомобилске индустрије, упозорава председник Немачког удружења аутомобилске индустрије (ВДА) Хилдегард Милер уочи сајма „ИАА Мобилити“.
Немачки произвођачи можда и могу да опстану без реформи, али Немачка би изгубила статус аутомобилског центра, рекла је шефица удружења за агенцију ДПА.
Кључни проблеми, по њој, су прекомерна регулатива, споре политичке одлуке и непостојање правног оквира за питања попут такозване вештачке интелигенције.
На првом месту је ипак структура трошкова, рекла је она, због које међународна конкурентност Немачке драматично слаби.

Високи трошкови енергије

У Немачкој су трошкови енергије знатно већи у односу на друге велике произвођаче аутомобила, прецизирала је Милерова.
Аутомобилска индустрија тражи од државе да привремено субвенционишецену електричне енергије како би спречила одлазак произвођача батерија и полупроводника из Немачке односно како би привукла стране компаније у највећу европску привреду.
Прошле недеље влада је компанијама најавила пореско растерећење у висини од 32 милијарде евра у идуће четири године, али субвенције за струју још су предмет расправа.
Канцелар Олаф Шолц отвориће у уторак сајам „ИАА Мобилити“, који окупља произвођаче аутомобила, добављаче, технолошке компаније, али и политичаре, напомиње ДПА, пренео је „Индекс“.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала