https://sputnikportal.rs/20230905/nemci-nisu-vise-sto-su-bili-sa-cime-se-suocava-nekadasnja-velesila-auto-industrije-1160802963.html
Немци нису више што су били: Са чиме се суочава некадашња велесила ауто-индустрије
Немци нису више што су били: Са чиме се суочава некадашња велесила ауто-индустрије
Sputnik Србија
Немачкој прети губитак статуса велесиле аутомобилске индустрије, упозорава председник Немачког удружења аутомобилске индустрије (ВДА) Хилдегард Милер уочи... 05.09.2023, Sputnik Србија
2023-09-05T14:34+0200
2023-09-05T14:34+0200
2023-09-05T14:34+0200
економија
свет – економија
аутомобилска индустрија
аутомобили
немачка
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/13/1135613509_0:0:2560:1440_1920x0_80_0_0_28617314967f88bf05373ffab7f780f1.jpg
Немачки произвођачи можда и могу да опстану без реформи, али Немачка би изгубила статус аутомобилског центра, рекла је шефица удружења за агенцију ДПА.Кључни проблеми, по њој, су прекомерна регулатива, споре политичке одлуке и непостојање правног оквира за питања попут такозване вештачке интелигенције.На првом месту је ипак структура трошкова, рекла је она, због које међународна конкурентност Немачке драматично слаби.Високи трошкови енергијеУ Немачкој су трошкови енергије знатно већи у односу на друге велике произвођаче аутомобила, прецизирала је Милерова.Аутомобилска индустрија тражи од државе да привремено субвенционишецену електричне енергије како би спречила одлазак произвођача батерија и полупроводника из Немачке односно како би привукла стране компаније у највећу европску привреду.Прошле недеље влада је компанијама најавила пореско растерећење у висини од 32 милијарде евра у идуће четири године, али субвенције за струју још су предмет расправа.Канцелар Олаф Шолц отвориће у уторак сајам „ИАА Мобилити“, који окупља произвођаче аутомобила, добављаче, технолошке компаније, али и политичаре, напомиње ДПА, пренео је „Индекс“.
немачка
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/03/13/1135613509_320:0:2240:1440_1920x0_80_0_0_039ebef63ac5db3491e24c3f4ef5f669.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, аутомобилска индустрија, аутомобили, немачка
свет – економија, аутомобилска индустрија, аутомобили, немачка
Немци нису више што су били: Са чиме се суочава некадашња велесила ауто-индустрије
Немачкој прети губитак статуса велесиле аутомобилске индустрије, упозорава председник Немачког удружења аутомобилске индустрије (ВДА) Хилдегард Милер уочи сајма „ИАА Мобилити“.
Немачки произвођачи можда и могу да опстану без реформи, али Немачка би изгубила статус аутомобилског центра, рекла је шефица удружења за агенцију ДПА.
Кључни проблеми, по њој, су прекомерна регулатива, споре политичке одлуке и непостојање правног оквира за питања попут такозване вештачке интелигенције.
На првом месту је ипак структура трошкова, рекла је она, због које међународна конкурентност Немачке драматично слаби.
У Немачкој су трошкови енергије знатно већи у односу на друге велике произвођаче аутомобила, прецизирала је Милерова.
Аутомобилска индустрија тражи од државе да привремено субвенционишецену електричне енергије како би спречила одлазак произвођача батерија и полупроводника из Немачке односно како би привукла стране компаније у највећу европску привреду.
Прошле недеље влада је компанијама најавила пореско растерећење у висини од 32 милијарде евра у идуће четири године, али субвенције за струју још су предмет расправа.
Канцелар Олаф Шолц отвориће у уторак сајам „ИАА Мобилити“, који окупља произвођаче аутомобила, добављаче, технолошке компаније, али и политичаре, напомиње ДПА,
пренео је „Индекс“.