00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Којим аутомобилима је најчешће враћена километража

© Tanjug / JADRANKA ILIĆСаобраћајна гужва
Саобраћајна гужва - Sputnik Србија, 1920, 13.09.2023
Пратите нас
Купци увезених аутомобила у Србији суочавају се с већим ризиком од куповине возила с враћеном километражом у односу на возила која су купљена у земљи, указује истраживање спроведено у 14 европских земаља.
Сваки десети половни аутомобил у Србији има враћену километражу (10,3 одсто), што значи да вреде мање од тражене цене, а шансе да се добије возило с промењеним бројачем километара су веће када је аутомобил увезен из иностранства, наводе из глобалне платформе за проверу историје возила, КарВертикал-а.
Како објашњавају, трговину возилима преко границе је тешко пратити, стога преваранти искоришћавају ову ситуацију и избегавају да буду ухваћени.
Додају да истраживање показује да међу аутомобилима који се продају локално 8,5 одсто је оних с враћеном километражом.
Наводе да ситуација у земљи није толико лоша као у неким источноевропским земљама попут Летоније, где удео возила с враћеном километражом прелази 20 одсто, али је ризик од преваре и даље висок.
Само 8,8 одсто свих возила у Србији провело је цело време у земљи, док је 91,2 одсто увезено из иностранства.
Како су истакли, истраживање показује да возила са манипулисаном километражом могу бити и до 25 одсто скупља од возила са оригиналном километражом и брже губе на својој вредности.
"Веома је тешко контролисати квалитет половних аутомобила на међународном нивоу јер поједине земље имају различите законе о превари везаној за километражу. Пошто земље не размењују информације о возилима, када се једном возило извезе, његова историја почиње као потпуно нова. Занимљиво је да је ниво враћања километара у Србији врло сличан нивоу преваре у међународним трансакцијама са аутомобилима, што указује на недостатак транспарентности на тржишту", објаснио је аутомобилски стручњак у КарВертикал-у Матас Бузелис, преноси Танјуг.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала