https://sputnikportal.rs/20231104/proglasena-top-lista-10-najvrednijih-hotelskih-brendova-na-svetu-1163341830.html
Проглашена топ листа 10 највреднијих хотелских брендова на свету
Проглашена топ листа 10 највреднијих хотелских брендова на свету
Sputnik Србија
Групација „Хилтон“ највреднији је хотелски бренд на свету, са процијењеном вредношћу од 11,7 милијарди долара, показују подаци „Бренд Фајненса“. 04.11.2023, Sputnik Србија
2023-11-04T22:45+0100
2023-11-04T22:45+0100
2023-11-04T22:45+0100
економија
економија
свет – економија
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/04/1163341931_0:63:1201:738_1920x0_80_0_0_b2fc1cb251b154ab1ccbbf8045bbd84b.jpg
Друго место на „Бренда Фајненсу“ највреднијих хотелских брендова је „Хајат“, са вредношћу од 6,1 милијарде долара.На трећем месту је такође амерички бренд, „Хемптон“, са 4,3 милијарде процењене вредности, четврти је „Мериот (3,1 милијарде долара) а топ 5 закључује кинеска група „Шангри-Ла“, која вреди 2,1 милијарду долара.Од седмог до деветог места опет заузимају америчке хотелске компаније: „ДаблТри (2 милијарде долара), „Шератон“ (1,6 милијарди) и „Ембаси Сјутс“ (1,4 милијарде долара).Топ 10 закључује британски „Интерконтинентал“, који вриједни 1,2 милијарде долара.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/04/1163341931_66:0:1133:800_1920x0_80_0_0_9066d71f8525b76fb967e5cc4b46baaf.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, туризам и трговина
економија, свет – економија, туризам и трговина
Проглашена топ листа 10 највреднијих хотелских брендова на свету
Групација „Хилтон“ највреднији је хотелски бренд на свету, са процијењеном вредношћу од 11,7 милијарди долара, показују подаци „Бренд Фајненса“.
Друго место на „Бренда Фајненсу“ највреднијих хотелских брендова је „Хајат“, са вредношћу од 6,1 милијарде долара.
На трећем месту је такође амерички бренд, „Хемптон“, са 4,3 милијарде процењене вредности, четврти је „Мериот (3,1 милијарде долара) а топ 5 закључује кинеска група „Шангри-Ла“, која вреди 2,1 милијарду долара.
Од седмог до деветог места опет заузимају америчке хотелске компаније: „ДаблТри (2 милијарде долара), „Шератон“ (1,6 милијарди) и „Ембаси Сјутс“ (1,4 милијарде долара).
Топ 10 закључује британски „Интерконтинентал“, који вриједни 1,2 милијарде долара.