00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Зашто мај, а не јануар: Кад је право време за куповину аутомобила

© Pexels/Photo by Malte Luk контролна табла
контролна табла - Sputnik Србија, 1920, 18.01.2024
Пратите нас
Време продаје аутомобила зависи од неколико фактора, као што су врста возила, локација и тренутна ситуација на тржишту. Међутим, избор правог времена у току године такође може помоћи да се аутомобил прода брже.
Компанија за аутомобилске податке, carVertical, дели савете о избору најбољег времена за продају возила и постизање боље цене.

Зашто пролеће?

Возачи не би требало да журе да своје аутомобиле стављају на огласне сајтове током хладне сезоне. Изгледа да је боље сачекати и продати половни аутомобил у марту (када људи купују 8,2% годишњих извештаја о историји аутомобила које генерише carVertical), априлу (8,4%) или мају (8,5%), што указује да је потражња у пролеће већа него у хладнијим месецима.
Многи људи који планирају да купе возило обично одлажу одлуке о куповини до топлијих месеци како би избегли вожњу у тешким условима.
„Пролеће је лакше време за вожњу, јер су дани дужи и има мање опасности, попут мокрих или снежних путева. Почетници у вожњи обично преферирају да почну да возе аутомобил у сигурнијем окружењу, што утиче на потражњу“, објашњава Матас Бузелис, стручњак за аутомобиле и шеф комуникација у carVertical.

Каква је ситуација лети?

Крај лета и почетак јесени такође су доба када је добро продати возило. Према подацима компаније, највише извештаја о историји аутомобила купци carVerticalа добијају у августу (9,1%) и септембру (8,9%).
Ово не би требало да буде изненађење, јер неки возачи желе да купе аутомобил пре него што наступи зимска сезона.
© Фото : Pexels/Photo by Sindre Fs На куповину аутомобила, логично, утиче и актуелна економска ситуација
Унутрашњост аутомобила - Sputnik Србија, 1920, 18.01.2024
На куповину аутомобила, логично, утиче и актуелна економска ситуација

Време је кључно

Избор правог тренутка може помоћи да се возило брже прода и добије више новца. Када је потражња мања, продавци често морају да преговарају и спуштају своју цену.
Продаја кабриолета усред зиме може бити проблематична – ови аутомобили обично привлаче купце у пролеће и лето. СУВ-ови и возила са погоном на све точкове имају стабилну потражњу током зиме, јер купци често траже сигуран аутомобил са добрим пријањањем.
„То може бити прави тренутак за куповину возила, али не и савршен тренутак за продају. Сезонска потражња често може нагињати преговарачким вагама у корист купца, будући да нека возила чак могу да захтевају додатне трошкове за одржавање и складиштење током зимских месеци“, објашњава Бузелис.

Зашто су децембар и јануар најгори месеци за продају

Најгори месеци за продају аутомобила су децембар и јануар. Пошто многи људи штеде новац за предстојеће празничне трошкове, избегавају веће куповине. Након празничне сезоне, већина људи треба време да се опорави и поново почне да штеди, што доводи до мање трансакција на тржишту половних аутомобила.
Економска ситуација такође има висок утицај на поверење потрошача. Људи одлажу веће куповине попут некретнина и возила у време рецесије, инфлације или било какве економске несигурности, пренео је „Бизпортал“.
Према carVerticalу, децембар је одговоран само за 7,6% годишњих провера аутомобила. Међутим, како Бузелис истиче, полован аутомобил у добром стању с чистом историјом може се брзо продати, јер је потражња за добро очуваним возилима већа него икада.
Пружање потенцијалним купцима извештаја о историји такође може помоћи да се аутомобил прода брже, стварајући осећај поверења и транспарентности.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала