00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Немачке машиновође у најдужем штрајку до сада

© AP Photo / Michael ProbstПруга
Пруга - Sputnik Србија, 1920, 24.01.2024
Пратите нас
Немачке машиновође су од два сата после поноћи поново ступили у штрајк који ће, како је раније најављено, трајати до понедељка увече.
То је већ четврта акција синдиката ГДЛ који је одбио нову понуду за повећање плата коју му је у петак доставио железнички оператер "Дојче Бан".
Штрајку немачких машиновођа, једном од највећих до сада, како преноси Ројтерс, придружили су се и машиновође теретних возова.
Портпарол "Дојче Бана" поновио је да верује у компромис и истакао да нови шестодневни штрајк машиновођа може да утиче на економију.
"Верујемо да морате доћи за сто, морате пронаћи компромисе. То је једини начин", рекао је портпарол "Дојче Бана" новинарима.
Са друге стране, лидер синдиката ГДЛ Клаус Везелски рекао је за емитер АРД да је он спреман на компромис, али да, како је рекао, понуде "Дојче Бана" нису отишле довољно далеко.
"Морамо да ударамо дуже и јаче, јер је менаџмент железнице отпоран на савете", рекао је Везелски.
"Дојче Бан" и синдикат ГДЛ од новембра се споре око колективног уговора о платама, пошто запослени траже да се радна недеља, уз неизмењене висине плата, за сменске раднике смањи са 38 на 35 сати.
Синдикат машиновођа ГДЛ овог месеца већ је одржао тродневни штрајк од 10. јануара, захтевајући смањење радног времена и повећање плата, изазивајући хаос у железничком саобраћају широм Немачке.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала